بازگشت کاپیتان به ترکیب/ جدال بالای جدولی‌ها

هفته دهم لیگ برتر امروز و با مصاف فولاد و پرسپولیس آغاز می‌شود دو تیمی که با امید پیروزی قدم به زمین مسابقه می‌گذارند تا این مسابقه یکی از مصاف های جذاب این هفته لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آغاز هفته دهم لیگ برتر با مصاف پرسپولیس و فولاد، گمان‌ها در خصوص احتمال سیدجلال در ترکیب امروز پرسپولیس و قهرمانی تیم امید کشتی فرنگی در مسابقات مجارستان مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- دوشنبه ۱۳ آبان ماه- است.

"بازی لالیگایی" عنوان اول "خبرورزشی" است، این روزنامه جذابیت مصاف پرسپولیس و فولاد را تقابل جواد نکونام و گابریل کالدرون می‌بیند دو سرمربی که هیچ نقطه مشترکی با هم ندارند و این موضوع جذابیت های این مصاف را بیش از پیش جذاب می‌کند.

"گل" با عنوان "بازگشت کاپیتان به ترکیب" از فیکس بودن احتمالی سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به ترکیب این تیم خبرداد، احتمالی که دور از انتظار نیست و به نظر می‌رسد به سرخپوشان نیز کمک کند.

گویا واکنش‌ها و حواشی چیپ علیپور پایانی ندارد و بعد از اظهارات دیروز علی دایی در یک مصاحبه، "ایران ورزشی" با عنوان "به خاطر یک چیپ علیپور. را خراب نکنیم" از اظهارات مهدوی کیا در حمایت از مهاجم پرسپولیس نوشت، بازیکنی که امروز و در دیدار پرسپولیس و فولاد شانس زیادی برای حضور در ترکیب و جبران مافات دارد.

"هدف" با نگاهی دیگر از تقابل کالدرون و نکونام نوشت و با عنوان "پوکرتایم به ساعت نکونام" از چالش بزرگ سرخپوشان در اهواز نوشت، چالشی که به اعتقاد این روزنامه به مانند دیدارهای پرسپولیس با سپاهان، تراکتور و پدیده سخت است.

"امید ایران قهرمان جهان" عنوان "شوت" در خصوص قهرمانی تیم امید کشتی فرنگی ایران در مسابقات مجارستان است قهرمانی که با سه مدال طلا و سه مدال برنز به دست آمد تا بار دیگر ورزش اول ایران بر سر زبان‌ها بیفتد.

این روزها نام مهاجمان زیادی اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی خبر کنار گذاشتن بازیکنانی نظیر ماهینی و احمدزاده از جمع سرخپوشان شنیده می‌شود، البته "ابرار ورزشی" با عنوان "تا نیم فصل امکان جابجایی بازیکن نداریم" از اظهارات مدیرعامل پرسپولیس نوشت تا همه تغییرات پرسپولیس برای نیم فصل بماند.

"پیروزی" در خبری مهم و با عنوان "جونیور می‌تواند یک ماه دیگر فسخ و ادعای ضرر کند" از بندهای عجیب قراداد مهاجم برزیلی پرسپولیس نوشت.

کد خبر 395542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.