سپاهان- تراکتور/ فینال نیم فصل بین خواهر خوانده‌ها

یکی از حساس‌ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر، فردا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

سه شنبه، ۱۴ آبان، ساعت ۱۵:۳۰

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، اصفهان، سهند

ورزشگاه: نقش جهان

داور: وحید کاظمی

طلایی پوشان با لشکری از محرومان و مصدومان

دو تساوی برابر دو تیم متوسط رو به پایین لیگ در دو هفته اخیر باعث از دست رفتن دو امتیاز حساس برای سپاهان شده است اما با این وجود به دلیل اینکه سایر رقبا مخصوصا تراکتور هم در این دو هفته امتیاز از دست داده‌اند صدر جدول برای سپاهان حفظ شده است. با این حال سپاهان پس از دو تساوی متوالی، سخت به دنبال پیروزی در دیدار خانگی برابر اصلی ترین رقیب این روزهای خود در جدول است و اهمیت این ۳ امتیاز را خوب می‌داند.

امیر قلعه نویی اما برای بازی با تراکتور با مشکلاتی در ترکیب خود رو به رو است. او اصلی ترین مهره خود در فاز هجومی یعنی محمد محبی را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد. محبی هر ۳ پاس گل اخیر سپاهان را داده بود و به نوعی بار خط هجومی سپاهان روی دوش او بود. حالا در غیاب او احتمالاً رضا میرزایی در سمت چپ خط هافبک قرار می‌گیرد و محمدرضا حسینی که این روزها بسیار نا آماده نشان داده است بال راست سپاهان خواهد بود.

علاوه بر محبی، محمد ایران‌پوریان، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، علیرضا نقی‌زاده و حامد بحیرایی نیز همچنان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند سپاهان را در بازی فردا همراهی کنند تا به این ترتیب دست سرمربی سپاهان برای انتخاب ترکیب بسته باشد.

سپاهان در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که در ۱۱ میزبانی‌اش از تراکتور در لیگ برتر ۶ پیروزی، ۳ شکست و ۲ تساوی داشته است و در مجموع نیز در ۲۲ رویارویی لیگ برتری دو تیم سپاهان به ۱۰ برد و تراکتورسازی به ۶ برد رسیده‌اند.

تراکتور بحرانی در فکر رستگاری

اوضاع برای تیم مصطفی دنیزلی تا قبل از هفته هشتم عالی پیش رفته بود. آنها در ۷ دیدار ابتدایی خود گلی نخورده بودند و با ۱۷ امتیاز در تعقیب سپاهان بودند اما دو شکست متوالی برابر صنعت نفت آبادان و استقلال، تراکتور پر ستاره را وارد فاز بحرانی کرد. شکست دوم تراکتور که هفته گذشته با ۴ گل برابر استقلال آن هم در تبریز رقم خورد یکی از عجیب‌ترین نتایج فصل جاری لیگ برتر به حساب می‌آمد، شکستی که البته جایگاه تراکتور در جدول را تغییر نداد اما آمار خوب تراکتور در فاز دفاعی را کاملاً خراب کرد.

تراکتور که به همراه پرسپولیس تهران یکی از پر مهره‌ترین و گران‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آید در حالی به مصاف سپاهان می‌آید که در اندیشه جبران دو شکست متوالی است و کسانی که فوتبال ایران را دنبال می‌کنند خوب می‌دانند تیم‌های بحران زده در این مقاطع بسیار خطرناک هستند و هیچ بعید نیست تراکتور عملکردی فوق العاده در نقش جهان به نمایش بگذارد.

مصطفی دنیزلی بر خلاف همتای خود در سپاهان می‌تواند خوشحال باشد که مصدومان تیمش به بازی با سپاهان می‌رسند، اشکان دژاگه که یکی از تاثیرگذارترین عنصرهای تراکتور در خط میانی است پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش احتمال زیاد به بازی با سپاهان می‌رسد و محمدرضا خانزاده، دفاع وسط این تیم نیز بعد از چندین بازی غیبت می‌تواند تیمش را برابر سپاهان همراهی کند تا کمبود بازیکن در این پست نیز حل شود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی تراکتور:

رشید مظاهری، احمد موسوی، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، رضا اسدی، احسان حاج صفی، ویلیان میمبلا، مازولا، اشکان دژاگه و محمدرضا آزادی

کد خبر 395527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.