"زنده باد مرگ" با حضور افخمی نقد می شود

فیلم سینمایی "زنده باد مرگ" با حضور بهروز افخمی تهیه کننده و امیر شیرمحمدی کارگردان اثر در سیتی سنتر اصفهان به نقد و بررسی گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پردیس سیتی سنتر اصفهان دوشنبه ۱۳ آبان ساعت ۱۷  میزبان نمایش فیلم «زنده‌باد مرگ» است. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با همراهی امیر شیرمحمدی کارگردان و بهروز افخمی تهیه‌کننده فیلم برگزار می‌شود.

این فیلم سینمایی درباره یک دانشجوی پزشکی است که تصمیم می گیرد تحت تاثیر تماشای یک فیلم سینمایی، مرگ موقتی را تجربه کند. از آنجا که او برای انجام اینکار نیاز به کمک دوستانش دارد، تلاش می کند آن ها را نیز برای انجام این آزمایش ترغیب کند. دوستان او در ابتدا زیاد به امنیت این جریان اعتقاد ندارند، اما پس از اینکه روی یک نفر داوطلب امتحان می کنند و جواب می گیرند، جرات پیدا می کنند که خودشان نیز تجربه کنند. در نهایت در یکی از این مرگ های موقتی، یکی از آن ها به زندگی باز نمی گردد، آن ها جسد را رها می کنند و می روند، حالا سر و کله ی یک کارگاه به قصه باز می شود که باید پرده از این معمای عجیب بر دارد.

"زنده باد مرگ" در واقع اولین ساخته بلند سینمایی شیرمحمدی است. او فارغ‌التحصیل دانشکده سینما تئاتر در رشته کارگردانی بوده و تاکنون چند فیلم تلویزیونی کارگردانی کرده است. شیرمحمدی همچنین دستیار اول کارگردان در فیلم سینمایی "روباه" به کارگردانی بهروز افخمی بود و تجربه کارگردانی تئاتر را هم دارد.

کد خبر 395525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.