بازیکن تیم والیبال سپاهان: در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: فشار بازی برای بدست آوردن پیروزی بر روی هر دو تیم زیاد بود؛ بنظرم همین حساسیت موجب درگیری ها در طول بازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان دانش دوست پس از پیروزی تیمش برابر تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه کاله مازندران تیم پر مهره ای است، اظهار کرد: تیم والیبال کاله تیم بسیار خوبی است و تقریبا میتوان گفت مهره های سرشناسی در این تیم بازی می کنند. فشار بازی بسیار بالا بود و خدا را شکر توانستیم با عملکرد تمام بازیکنان در این دیدار پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری گنبد تیم بسیار خوبی است، گفت: شهرداری گنبد در بازی اول خود برابر ارومیه پیروز از میدان خارج شده است، پس نمی توانیم آنها را دست کم بگیریم. ما در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم و نتیجه هر چه باشد ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم.

وی با نکوهش درگیری بازیکنان دو تیم، تصریح کرد: ممکن است در بازی والیبال اینگونه اتفاق در هر دیداری رخ دهد. این درگیری ها  را بیش از حد دنباله دار کردند و بازی خیلی متوقف شد. فشار بازی برای بدست آوردن  پیروزی بر روی هر دو تیم زیاد بود؛ بنظرم همین حساسیت موجب این اتفاقات شد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 395524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.