از هواداران توقع بیشتری دارم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: درگیری در والیبال رایج است، اما این‌که بخواهد به سرمربیان کشیده شود و سرمربی بخواهد برای بازیکن جوان تیم حریف خط و نشان بکشد، به نظرم کار درستی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد، پس از برد سه بر دو شاگردانش در مقابل تیم والیبال کاله در جمع خبرنگاران ضمن تبریک برای این برد به کل مجموعه تیم، اظهار کرد:  دیدار امروز در مقابل کاله را با استفاده از همه بازیکنانمان توانستیم پیروز شویم با توجه به دیداری که در روز چهارشنبه پیش رو داریم بازیکنان، امروز با تمام غیرتشان بازی کردند.

وی با اشاره به خستگی برخی بازیکنانش در این دیدار، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از بازیکنانم خسته بودند؛ اما خوشبختانه توانستیم با یک کار تیمی در این دیار پیروز شویم، فکر می کنم کاله خیلی باکیفیت بازی کرد و می‌توانست در این دیدار پیروز باشد.

محمدی راد با اشاره به استفاده بازیکنانش از فرصت های به دست آمده، گفت: تیم کاله با استفاده از سرویس‌های خوب تیم ما را تحت فشار قرار داده بود، اما خوشبختانه در دقایقی از دیدار توانستیم از امتیازات لازم به خوبی استفاده کنیم و شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم؛ در نهایت بابت این پیروزی به مجموعه سپاهان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به درگیری میان بازیکنان دو تیم خاطرنشان کرد: اینگونه اتفاقات در والیبال رایج است، اما این‌که بخواهد به سرمربیان کشیده شود و سرمربی بخواهد برای بازیکن جوان تیم حریف خط و نشان بکشد، به نظرم کار درستی نیست.

وی ضمن تشکر از هواداران سپاهانی،تصریح کرد: اعتراضم به سرمربی کاله در همین مورد بود و به وی گفتم که نمی‌تواند با بازیکنم صحبت کند و برای آن خط و نشان بکشد و کارت قرمزی که دریافت کردم بابت همین موضوع بود. از همه هواداران تشکر می‌کنم آنها با جان و دل تیم را تشویق‌ کردند، در عین حال توقع بیشتری از هواداران دارم. والیبال در اصفهان در حال زنده شدن است و از هواداران می‌خواهم با آمدن به ورزشگاه به خوبی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 395519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.