جزییات سقوط جوان ۲۳ ساله در سیتی سنتر

مدیر روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر گفت: ورود خودسرانه و غیر قانونی جوان ۲۳ ساله به حریم ایمنی و کارگاهی برج‌های سیتی سنتر حادثه آفرید.

به گزارش ایمنا، محمد حسین عبداللهی، در این باره اظهار کرد: سقوط جوان ۲۳ ساله به داخل قسمت کارگاهی خودسری خود فرد بوده و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل ایمنی مجموعه ندارد.

وی با بیان اینکه این حادثه خصومت شخصی بوده است، گفت: خوشبختانه تمامی ملاحظات ایمنی در قسمت‌های کارگاهی این پروژه به طور کامل لحاظ شده‌اند.

مدیر روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه هفته گذشته رخ داده است، تصریح کرد: دو نفر از مشتریان مجموعه اصفهان سیتی سنتر بر حسب اتفاق یکی از بدهکاران خود را که از وی حکم جلب نیز داشته اند می بینند، از این رو فرصت را غنیمت شمرده و خودسرانه بدون حضور نیروهای انتظامی اقدام به جلب فرد مورد نظر می‌کنند، فرد بدهکار نیز از ترس به سمت ایستگاه تاکسی مجموعه اصفهان سیتی سنتر فرار کرده و از فنس‌های قسمت ایمنی کارگاه که به ارتفاع دو متر تعبیه شده‌اند، بالا رفته که این حرکت موجب سقوط وی به قسمت کارگاهی می‌شود.

عبداللهی افزود: با اطلاع انتظامات مجموعه و نیروی انتظامی، نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در صحنه حاضر شده و فرد حادثه دیده را به بیمارستان منتقل می‌کنند و دو فرد شاکی نیز به کلانتری اعزام شده‌اند.

کد خبر 395518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.