برد شیرین سپاهان در بازی پرحاشیه

تیم والیبال سپاهان در خانه کاله را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال هفته دوم این مسابقات امروز یکشنبه- ۱۲ آبانماه ۹۸- از ساعت ۱۷ تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم مدعی کاله مازندران بود.

فولاد مبارکه سپاهان: صابر جواهری، توحید صمدی، مجید فلاح، فرزاد ملا بهرامی، احمد دانش دوست، سهند الله وردیان، امیررضا سرلک، سهیل کمال آبادی، میر مجتبی کفاش، علیرضا جلالِی، محمد رسولی، محمد طاهر وادی، علیرضا مباشری، امیر حسین تقوی، شادمهر کمالی

سرمربی: رحمان محمدی راد

کاله مازنداران: امیر محمد فلاحت خواه، علی رمضانی، عادل غلامی، مهران فیض امام دوست، سهراب ملکی، شاهین مظلوم، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، عرفان طلایی نژاد، ادریس دانشفر، رضا قرا، وحید والی، اسماعیل طالبی، رافع طبری

سرمربی: بهروز عطایی

داور اول: محمد شاهمیری ، داور دوم: محمدرضا آقایی

ورزشگاه مخابرات اصفهان

تماشاگران: ۲۰۰ نفر

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۹ به نفع کاله

فشار بازیکنان کاله باعث شد تا در همان ابتدای کار بازیکنان کاله اختلافی سه امتیازی را به وجود بیاورد. مباشری با سرویس های زیبا و مطمئن بازی را به تساوی کشاند و هر دو تیم در امتیاز ۶، برابر شدند. فشار مضاعف امیرحسین اسفندیار ملی پوش کاله بازیکنان سپاهان را تحت فشار قرار داد تا با محمدی راد را مجبور کند درخواست وقت استراحت کند. بعد از وقفه ای که محمدی راد ایجاد کرد بازیکنان سپاهان از جان و دل مایه گذاشتند تا اختلافی سه امتیازی را ایجاد کنند و این بار عطایی مجبور به درخواست وقت استراحت شود.

فشار و دفاع های توامان امیرحسین اسفندیار باعث شد تا کاله اختلاف امتیاز را به سه برساند و محمدی راد متقاعد شود تا جواهری را جایگزین مباشری کند. دفاع های زیبای عادل غلامی و میثم صالحی باعث شد تا اختلاف به پنج امتیاز برسد و در نهایت نیز با یک سرویس زیبا کاله توانست با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ این ست به نفع کاله به پایان برسد.

ست دوم، ٢٥ بر ٢٣ به نفع سپاهان

با آغاز ست دوم امتیازات پایاپای پیش رفت با ثبت امتیاز هشت بر هفت بر روی تابلو دو تیم برای اولین وقت استراحت فنی از زمین خارج شدند. رقابت تنگاتنگی بین دو تیم برقرار بود و هیچ تیمی حاضر به کوتاه آمدن نبود. با ثبت امتیاز ١٦ بر ١٥ تیم‌ها به استقبال دومین وقت استراحت فنی رفتند.
کماکان امتیازات به صورت برابر پیش می‌رفت، عطایی از این روند خسته شد و اولین وقت استراحت را بنام خود ثبت کرد. اسپک زیبای دانش دوست خطای بازیکنان کاله باعث شد اختلاف دو امتیازی به نفع سپاهان ایجاد شود. کاله با دل و جان جنگید تا امتیازات در عدد ٢١ برابر شود و محمدی راد مجبور به درخواست وقت استراحت شود. محمدی راد موفق شد نوار امتیازات کاله را پاره کند و اسپک های زیبای بازیکنان سپاهان نتیجه را به ٢٣ بر ٢١ تغییر دهد تا عطایی درخواست وقت استراحت کند. در نهایت شاگردان محمدی راد با نتیجه نزدیک ٢٥ بر ٢٣ ست را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ست سوم، ٢٨ بر ٢٦ به نفع سپاهان

در ابتدای این ست اشتباهات هر دو دو تیم زیاد بود. دفاع جانانه بازیکنان سپاهان نتیجه را به پنج بر سه تغیر داد و عطایی مجبور شد درخواست وقت استراحت کند. بعد دفاع جانانه فلاح و ثبت امتیاز هشت بر هفت به نفع سپاهان هر دو تیم به استقبال اولین وقت استراحت فنی رفتند. دفاع زیبای رضا قرا باعث شد اختلاف به دو امتیاز برسد و محمدی راد درخواست وقت استراحت کند تا روند امتیاز گیری کاله را قطع کند.
در ادامه قرا از یک طرف و دانش دوست از طرف دیگر مجالی به حریف ندادند و امتیازات بصورت نزدیک پیش میرود. با ثبت امتیاز ١٦ بر ١٣ به نفع کاله محمدی راد مجبور به درخواست وقت استراحت شد. دفاع های قرا باعث شد تا اختلاف امتیاز به چهار برسد. اسپک زیبای جلالی واختلاف را به سه رساند اما در عین ناباوری فلاح سرویش را از دست داد تا دوباره اختلاف به چهار برسد. ورود رسولی و ملابهرامی روند امتیاز گیری را به نفع سپاهان تغیر داد و عطایی زمانی که اختلاف به یک رسید و عرصه را بر خود تنگ ببیند و درخواست وقت استراحت کند. بازی درانتهای این ست با جان فشانی سپاهانی ادامه پیدا کرد و تشویق های بی امان باعث شد تا در نهایت سپاهان با نتیجه ٢٨ بر ٢٦ این ست را پیروز شود.

ست چهارم، ٢٥ بر ٢١ به نفع کاله

ست چهارم با درگیری آغاز شد و امتیازات بصورت پایاپای پیش رفت. فلاحت دوست بازیکن کاله با یک دفاع خوب و اسپک های زیبا اختلاف را به دو رساند تا محمدی راد مجبور به درخواست وقت استراحت شود. اشتباهات بازیکنان کاله باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.
اختلاف سه امتیازی ایجاد شده و تشتج بالای ایجاد شده توسط هواداران باعث شد اینبار عطایی درخواست وقت استراحت کند. اسپک های زیبای رسولی و جواهری اختلاف را به یک امتیاز رسید و عطایی مجبور به درخواست وقت استراحت شد. اشتباهات متعدد بازیکنان سپاهان و دفاع های خوب بازیکنان کاله در انتهای زمین اختلاف را به سه رساند و امتیاز ٢٢ بر ١٩ روی تابلو ثبت شد. در نهایت این ست با نتیجه ٢٥ بر ٢١ به نفع کاله به پایان رسید.

ست پنجم، ١٥ بر ١١ به نفع سپاهان

توپ گیری و دفاع بد بازیکنان سپاهان در ابتدای ست پنجم باعث شد تا کاله به راحتی به امتیاز پنج برسد. از دست دادن سرویس توسط فلاح باعث ثبت امتیاز هشت برای کاله شد. با تلاش بازیکنان سپاهان دو تیم در امتیاز ده برابر شوند. دفاع جانانه فلاح و سرویس زیبای الله وردیان چند امتیاز حساس را به حساب سپاهان واریز کرد تا نتیجه ١٤ بر ١١ به نفع سپاهان ثبت شود. در نهایت  این ست با نتیجه ١٥ بر ١١ به نفع سپاهان به اتمام رسید.

حواشی:

علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال، سعید درخشنده به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) و مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون والیبال این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند.

درگیری امیر قرا بازیکن کاله با وادی در ست سوم برای دقایقی باعث قطع بازی شد.

درگیری در ست چهارم این دیدار باعث شد داور مظلومی بازیکن کاله و محمدی راد سرمربی سپاهان را با کارت قرمز جریمه کند.

کد خبر 395511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.