دوربین‌های پایش جاده‌ها ۳۰ درصد افزایش یافت

فرمانده پلیس راه کشور گفت: شمار دوربین‌های پایش تصویری ترافیک در برنامه پنج ساله ۳۰ درصد افزایش یافت و بر دوربین‌های موجود در جاده‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار سید تیمور حسینی اظهار کرد: این دوربین‌ها با برنامه‌ریزی لازم به تجهیزات و امکانات موجود اضافه می‌شود که در حال حاضر توسط اداره راهداری و توسعه حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش نقش مشارکت‌های مردمی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از بروز تصادفات اهمیت دارد اضافه کرد:‌ نهادینه کردن فرهنگ رفتار ترافیکی موثرترین راهکار در کاهش حوادث رانندگی است.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه در فصل سرما قرار داریم و باید خود را برای اجرای طرح زمستانه آماده کنیم، گفت: فصل سرما مشکلات و مسائل مختلف مختص به خود را برای مردم ایجاد می‌کند بنابراین همکاری و حضور پررنگ همه سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان امدادی ضروری است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی، مدیریت مناسب و هدفمند در ایام باقی مانده سال افزود: باید با مشارکت یکدیگر زمینه را برای تحقق اهداف مهم فراهم کنیم.

سردار حسینی با اشاره به سه عامل راه، خودرو و انسان در وقوع تصادفات گفت: عامل چهارم که مدیریت تصادفات است هم تاثیر بالایی در وقوق تصادفات داشته که این موضوع در دست پلیس قرار دارد.

وی تاکید کرد: ماموریت اصلی پلیس هرچند کار سختی محسوب می‌شود، تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک با همکاری مردم و سازمان‌ها است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه فلسفه پلیس خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات انتظامی آنها است افزود: افتخار پلیس خدمت به مردم و ارائه خدمات بی‌منت است.

وی افزود: ماموران انتظامی هیچگاه نباید خود را با دیگران مقایسه کنند چراکه مسیری که در پیش گرفته‌اند مسیر درستی است.

کد خبر 395504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.