می‌توانیم پرسپولیس را پشت سر بگذاریم/برای بازی به آرامش نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد تاکید کرد که قبل از بازی برابر پرسپولیس، "آرامش" اهمیت زیادی برای تیمش دارد.

به گزارش ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، شاهد بازی حساسی خواهیم بود، سه امتیاز بازی موجب جدا شدن دو تیم از هم و رسیدن به صدر جدول می شود، مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد، آنها با توجه به قهرمانی‌های اخیر، سعی می‌کنند این روند را تداوم بخشند و به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: نشان دادیم تیمی هستیم که می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم تا به موفقیت برسیم. حفظ تمرکز و آرامش قبل از بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.

سرمربی فولاد با اشاره به کمبود بازیکن در پست هافبک و مهاجم گفت: جذب بازیکن در این فصل دشوار است باید بازیکنی را پیدا کنیم که آزاد باشد و در تیمی بازی نکند برای نیم فصل آغاز به کار کردیم و با توجه به ارتباطاتمان سعی می‌کنیم مهاجم جذب کنیم.

نکونام در واکنش به این سوال که این دیدار به علت نزدیکی دو تیم به هم شش امتیازی محسوب می‌شود و ممکن است بازیکنانش با استرس وارد زمین شوند، اظهار کرد: در بازی‌های حذفی نتیجه روی بازی‌ها تاثیر می‌گذارد ولی لیگ مانند ماراتن است. باید در یک مسافت طولانی بدویم و به موفقیت برسیم. این بازی هم شش امتیازی است چون اگر ببریم پرسپولیس را پشت سر می‌گذاریم. دنبال کسب سه امتیاز و ارائه بازی خوب هستیم. امیدواریم این مسیر را هر روز بهتر و بهتر ارائه دهیم.

وی با اشاره به عملکرد داوران در هفته‌های اخیر گفت: تیم ما با تلاش کادر فنی و بازیکنان، خوب کار می‌کند. تلاش می‌کنیم شرایط خوبی داشته باشیم. باشگاه و به خصوص سعید آذری پای کار هستند و تلاش می‌کنیم کار را به خوبی پیش ببریم. مساله مهم، ارائه بازی خوب است. جدا از بحث داوری، تلاش می‌کنیم خوب کار کنیم. آقای خورشیدی از داوران خوب است و انتظار یک قضاوت عادلانه را داریم.

سرمربی فولاد با اشاره به حمایت هواداران از این تیم اظهار کرد: هواداران همیشه کنار ما بودند و تا دقیقه ۹۰ حمایتمان کردند. در بازی قبل در خانه توانستیم با حمایت هواداران در دقایق آخر به گل برسیم. خواهش من این است که فقط از تیم حمایت کنند تا به موفقیت برسیم و بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند.

کد خبر 395497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.