معابر شهری نیازمند مناسب‌سازی در قزوین شناسایی شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: برخی از معابر سطح شهر برای اجرای طرح مناسب‌سازی و ایمن‌سازی شناسایی و عملیات اجرایی در آن‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: طرح‌های مناسب‌سازی و ایمن‌سازی در ایمنی و تسهیل تردد رانندگان و عابران پیاده نقش موثری داشته و در بسیاری از موارد موجب کاهش تصادفات درون‌شهری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این طرح‌ها، بازدیدهای میدانی مستمر توسط کارشناسان سازمان از معابر سطح شهر انجام می‌شود تا معابری که به ایمن‌سازی یا مناسب‌سازی نیاز دارند، مشخص شده و اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار سازمان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: برخی از موارد اجرای طرح‌های ایمن‌سازی و مناسب‌سازی نیز توسط شهروندان به سازمان گزارش می‌شود که پس از بازدید و بررسی کارشناسان سازمان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

جهانگیری گفت: درحال حاضر مناسب‌سازی و ایمن‌سازی برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار انصارالحسین (ع)، میدان مادر، مسیر دوچرخه بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، بلوار معلم، تقاطع خیابان شهید نواب صفوی و دانشگاه تربیت معلم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: خیابان فلسطین از بلوار شهید باهنر تا میدان قدس، تقاطع باقرآباد، بلوار پرستار، بلوار غدیر و بلوار شهیدصیاد شیرازی از دیگر معابری است که برای اجرای طرح مناسب‌سازی و ایمن‌سازی شناسایی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل مواردی از قبیل نصب تابلوها و علایم ترافیکی، خط‌کشی و مناسب‌سازی عابر پیاده است که برخی از آن‌ها آغاز شده و سایر طرح‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 395478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.