عجایب شهر/ اتوبوسی که به یک خانه دنج تبدیل شد

اگرچه تصور این‌که یک اتوبوس مدرسه قدیمی و کهنه به خانه‌ای دائمی برای سکونت تبدیل شود مشکل به نظر می‌رسد، با این حال در یکی از شهرستان‌های ایالت کالیفرنیا، اتوبوسی بسیار قدیمی وجود دارد که در مکانی دنج واقع شده و به عنوان یک خانه دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خانه جدید اتوبوسی که Calabasas Glamping Bus نام گرفت، در نزدیکی پارک ایالتی ملیبو کریک در ایالات متحده آمریکا واقع شده است. فضای داخلی این خانه اعجاب‌انگیز به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به طور همزمان پذیرای چهار مهمان دوستدار طبیعت باشد. اتوبوس جدید در مکانی واقع شده که تمام اطراف آن را گل‌ها و گیاهان سرسبز احاطه کرده است و به چشم‌اندازهای زیبای کوه‌های اطراف اشراف کامل دارد.

خانه دائمی Calabasas Glamping Bus مجهز به تمام امکانات زندگی برای افرادی است که می‌خواهند یک روز آرام را با شکوه تمام در دل طبیعت تجربه کنند. فضای داخلی اتوبوس بسیار متناسب با اندازه آن طراحی شده است؛ قسمتی از فضای اتوبوس که در آن کاناپه‌ای قرار گرفته، به نشستن و استراحت اختصاص دارد که می‌تواند به یک تخت خواب دو نفره تبدیل شود.

در مقابل این کاناپه یک سالن ناهارخوری دو نفره ایجاد شده است که مکانی بسیار مناسب برای صرف قهوه صبحانه است. آشپزخانه تعبیه شده در قسمت میانی اتوبوس، مجهز به یک یخچال، اجاق گاز، فر و یک بوفه کوچک است.

بازدیدکنندگان و مهمانان همچنین می‌توانند از امکانات کامل سرویس بهداشتی بهره‌مند شوند چرا که در Calabasas Glamping Bus حمامی کوچک به همراه یک توالت ایجاد شده است. اتاقک کوچکی با یک تخت دو نفره نیز در انتهای اتوبوس ایجاد شده است که به محل خواب مهمانان اختصاص دارد. وجود یک تلویزیون صفحه تخت روی دیوار اتوبوس و جالباسی‌های بی‌شمار، امکانات داخلی خانه اتوبوسی را تکمیل کرده است.

کد خبر 395475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.