اجرای طرح سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری ارومیه

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری ارومیه در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر اظهار کرد: با فرارسیدن فصل سرما طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری توسط عوامل واحد اجرایی، فنی و بازرسی سازمان اجرا و با اتوبوس‌های که سیستم گرمایشی آن‌ها دچار عیب و نقص بوده جهت تعمیر و رفع نقص به واحد فنی سازمان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه مانند سال‌های گذشته بهسازی شد، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت دستگاه اتوبوس شهری ارومیه بهسازی شده است.

مژدهی‌فر با اشاره به بهسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال جاری افزود: طی سال جاری علاوه بر بهسازی ناوگان اتوبوسرانی، یک عدد اتوبوس رمپ‌دار ویژه معلولان نیز در سطح شهر ارومیه ایجاد شد و در تداوم نیز ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه مجهز به رمپ ویژه معلولان می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه از نظر بهسازی اتوبوس‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک هستیم، خاطرنشان کرد: در تلاشیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به ویژه ناوگان اتوبوسرانی را به شرایط ایده‌ال و مطلوب برسانیم.

وی گفت: طی سال گذشته ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه با هدف رفاه شهروندی در سطح شهر ارومیه بازسازی شد.

مژدهی‌فر اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴۲ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد ۲۹۳ اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

کد خبر 395474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.