اصفهان به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: الگوی شهر بدون متکدی بومی‌سازی شده و تکمیل پروژه جامع آموزش توانمندسازی در مجموعه فدک نیز در همین راستاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ابتدای شورای پنجم به شهر تبریز سفر کردیم و راهی که این شهر برای تبدیل شدن به "شهر بدون متکدی" رفته بود را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در اصفهان همان اقدامات را با شکل بهتری بومی‌سازی کردیم و پروژه جامع آموزش توانمندسازی در مجموعه فدک در همین راستاست، افزود: امیدوارم با افتتاح این مجموعه تا پایان سال جاری، سال آینده شاهد هیچ متکدی در اصفهان نباشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اقدامات معاونت‌های مختلف شهرداری در محرم و صفر قابل تقدیر است زیرا به گونه‌ای انجام شد که مراسم محرم بدون اتفاقی خاص با برنامه‌های مناسب و هماهنگی‌های لازم برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه ستاد محرم صرفا برای این ماه نباشد و در طول سال حفظ شود، اضافه کرد: امسال تعداد ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر به‌طور چشمگیری افزایش یافت و همچنان درخواست برای برپایی آن وجود دارد بنابراین لازم است برای هماهنگی بیشتر و جلوگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی، این ستاد پابرجا مانده و معیار و شاخصی قرار داده شود تا برپایی مواکب و ایستگاه صلواتی سازمان یافته باشد.

همچنین عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه گفت: احداث مکان‌هایی مانند "خانه حقوق" لازم است با مصوبه و ارزیابی دقیق شورای شهر همراه شده و هزینه‌هایی که برای آن می‌شود در مسیر مناسب صرف شود تا چنین مکان‌هایی کارایی مناسب داشته باشند.

کد خبر 395460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.