آغاز توزیع لاستیک و روغن بین سرویس‌های مدارس قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز توزیع لاستیک و روغن بین رانندگان سرویس‌های مدارس شهر قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: به مناسبت روز دانش‌آموز از امروز –یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه- بین رانندگان سرویس مدارس آغاز توزیع لاستیک و روغن بین سرویس‌های مدارس قزوین این شهر لاستیک و روغن با تخفیف ویژه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ حلقه لاستیک و سه هزار لیتر روغن بین رانندگان توزیع خواهد شد، می‌شود، ادامه داد: ۹۰۰ دستگاه تاکسی و ۴۰۰ دستگاه غیر تاکسی در حوزه سرویس مدارس فعالند که اولویت برای دریافت لاستیک و روغن با رانندگان تاکسی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: قیمت لاستیک و روغنی که بین رانندگان توزیع می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد کمتر از بازار است.

عرشیان با تاکید بر اینکه تعویض روغن برای رانندگان به صورت رایگان انجام خواهد شد، اضافه کرد: رانندگانی که پیامک دریافت کرده‌اند برای دریافت حواله به سازمان تاکسیرانی قزوین مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت توزیع اولویت با کسانی است که پس از دریافت پیامک زودتر مراجعه و حواله دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد از رانندگان سرویس مدارس غیر تاکسی زن هستند افزود: روزانه ۱۳ تا ۱۵ هزار دانش اموز ۱۷۵ مدرسه شهر قزوین از طریق سرویس مدارس جا به جا می‌شوند.

خبر خوش برای بیمه رانندگان تاکسی

وی اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه‌ای که ۱۵ مرداد از تامین اجتماعی گرفته شد، رانندگانی که تا پایان سال ۹۶ بیمه بودند و به هر دلیلی بیمه آن‌ها قطع شده است، می‌توانند برای بهره‌مندی از بیمه یارانه‌ای و ۵۰ درصد به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

عرشیان با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی و دو هزار و ۳۰۰ راننده وانت بار فاقد بیمه هستند، تصریح کرد: اگر دولت با درخواست حذف و اضافه موافقت کند این رانندگان با خانواده‌هایشان که یک جمعیت ۲۰ هزار نفری می‌شوند را تحت پوشش بیمه قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از طریق استانداری و نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستیم؛ در حال حاضر در شهر قزوین پنج هزار راننده تاکسی و شش هزار و ۵۰۰ راننده در حوزه وانت بار مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 395454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.