پروژه‌های AVL و AFC اتوبوسرانی تا پایان سال تکمیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس می‌تواند برای مناسب سازی شهروندان در زمان توقف در ایستگاه با بهره گیری از سیستم مشارکتی در ساخت و تجهیز در اختیار اتوبوسرانی قرار گیرد که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL(موقعیت‌یاب اتوماتیک وسیله نقلیه) و AFC(سامانه هوشمند جمع آوری اتوماتیک بلیت) در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری و رفع موانع با عنایت به قرارداد منعقد شده، افزود: بهبود کمی و کیفی حمل‌ونقل عمومی، کنترل به روز و لحظه‌ای و امکان عملیاتی نمودن زمان مبدأ و مقصد و روان سازی حمل و نقل عمومی و مدیریت هوشمند در اتوبوسرانی، عملیاتی شدن و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی از مزیت‌های این دو پروژه است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم اقدامات بهینه‌سازی ترافیک و حل مشکل شهروندان در این خصوص، تصریح کرد: با عنایت به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش آلاینده ها، لازم است کنترل های لازم به منظور داشتن معاینه فنی خودروها را جدی گرفته و از تردد خودروهای بدون معاینه فنی و موتورسیکلت های دودزا و آلاینده جلوگیری به عمل آورد.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد در تملک و جلب مشارکت با توجه به زمان تدوین بودجه سال ۹۹ و با عنایت به داشتن اعتبار بودجه‌ای برای ساخت پارکینگ به ویژه در مناطق مورد نیاز شهری پیش بینی های لازم انجام شود.

کد خبر 395447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.