پروه مرکز اهدای خون زرین شهر بهره‌برداری شود

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: امروز باید با حمایت از خیران تلاش کنیم دلسردی و ناامیدی را در جامعه از بین ببریم نه اینکه با عملکرد خود باعث دلسردی خیران شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سعید نادی زاده در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: خیران نیک اندیش همواره منشأ ارائه خدمات ارزنده‌ای در حوزه های مختلف در کشور بوده اند و شهرستان لنجان نیز از این موهبت برخوردار بوده به گونه ای که این افراد با نیت خیر به بخش‌های مختلف همچون حوزه بهداشت، سلامت، ساخت مدرسه و مسجد وارد شده‌اند.

وی خیران سلامت را بازوان توانمند دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و افزود: مرکز انتقال خون زرین شهر از جمله پروژه هایی بشمار می آید که خیری نیک اندیش به احداث آن ورود پیدا کرد تا قدمی موثر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنجان برداشته شود.

عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: پروژه مرکز انتقال خون زرین‌شهر به دلایل مختلف سال ها ناتمام باقی مانده بود به گونه ای که گلایه مندی بسیاری از شهروندان را همراه داشت.

وی تعامل با خیّرین سلامت را کلید توسعه زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در شهرستان لنجان دانست و ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد و حرکت جهادی خیر پروژه بخش دیگری از اعتبار مورد نیاز مرکز انتقال خون مهیا شد و این پروژه در بهمن ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید.

نادی زاده با بیان اینکه امروز باید با حمایت از خیرین تلاش کنیم دلسردی و ناامیدی را در جامعه از بین ببریم، اضافه کرد: براساس توافقات صورت گرفته دو نیروی خدماتی از سوی شهرداری زرین شهر در اختیار این مرکز قرار گرفت تا مرکز انتقال خون بتواند خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه دهد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی پرسنل ذوب آهن، شهرداری ها منطقه و بسیاری از شرکت ها برای اهدا خون، عنوان کرد: متاسفانه پس از گذشت چندماه شاهد تعطیلی مرکز انتقال خون زرین شهر بودیم و این درحالی به وقوع پیوست که با استقبال مراجعه کنندگان مواجه بود و در حالی که این مرکز دو روز در هفته به شهروندان ارائه خدمات می کرد شاهد حضور روزانه ۴۰ تا ۴۵ نفر مراجعه کننده بودیم و انتظار می رفت مرکز فرآورده‌های نوین انتقال خون نیز در آن راه‌اندازی شود.

عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان این که نباید با عملکرد خود باعث دلسردی خیران شویم، خاطرنشان کرد: انتظار خیران  از مسئولان همراهی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان است و چنانچه احداث یک پروژه در پیچ و خم‌های اداری قرار گیرد و یا همچون پروژه مرکز انتقال خون تنها پس از چندماه به تعطیلی کشیده شود دلسردی خیر را فراهم می‌کند و یقین بدانیم با چنین اتفاقاتی این قشر تاثیرگذار انگیزه خود را برای مشارکت در طرح‌های بعدی از دست خواهند داد.

کد خبر 395439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.