نمایشگاه کتاب در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب این استان از روز ۱۸ آبان‌ماه، گفت: حدود ۵۰۰ ناشر برتر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب اصفهان به مدت شش روز و تا ۲۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: ویژگی مهم نمایشگاه کتاب امسال، حضور بسیاری از ناشران مطرح و برجسته کشور است تا نیازهای مخاطبان و علاقمندان کتاب در استان اصفهان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب چهار سالن به نمایشگاه کتاب اصفهان اختصاص یافته است، گفت: تمامی امکانات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در اختیار متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی قرار گرفته تا این نمایشگاه که ویترین فرهنگی استان اصفهان به شمار می‌رود، به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی‌های عمومی و تخصصی مردم از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود، تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در حوزه کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بر عهده دارد که تلاش می‌کند با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌هایی از این دست به آنها عمل کند.

یارمحمدیان اعلام کرد: در ساعات ۹ تا ۲۰ روزهای مذکور افراد می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند، همچنین به منظور استفاده تمامی اقشار مختلف از نمایشگاه کتاب، ساعت کاری این نمایشگاه به صورت یکسره از صبح تا شب تعیین شد تا همانند سال گذشته بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه شکل گیرد.

کد خبر 395435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.