۱۳ آبان نماد استکبارستیری ملت ایران

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان در پیام اینستاگرامی نوشتند: سیزده آبان در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرام شهردار و رئیس شورای اسلامی کلیشادوسودرجان به مناسبت ۱۳ آبان بدین شرح است: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور رویداد عظیم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش‌آموزان اسکتبار ستیز پیرو خط امام(ره) است که قطعاً نقطه عطفی در شکل‌گیری و پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

بدون تردید این حرکت هوشمندانه، درخت تنومند وحدت کلمه در بین جوانان دانشجو و دانش‌آموز را رقم زد و بر همان مبنا انسجامی آفرید که امروز نیز شاهد پیشرفت جوانان در تمامی عرصه‌ها علی‌الخصوص سنگرهای علم و دانش هستیم.

تجربه گرانسنگ استبداد و استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم، دانشگاهیان و دانش‌آموزان و امیدهای آینده انقلاب می‌نهد تا به امروز اوراق تاریخ ۴۰ سال گذشته، بصیرت خویش را برای برداشتن گام دوم ارتقا بخشند و با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل(ره) و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شهید پرور شهر کلیشادوسودرجان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان  همگام و هم‌صدا با دیگر قشرهای مختلف مردم فهیم ایران اسلامی با صلابت تر از گذشته در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی و هم پیمانش اعلام دارند.

حامد اخگر، شهردار کلیشادوسودرجان

صفورا محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان

کد خبر 395430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.