انتقال آب خام به شبکه آبیاری فضای سبز منطقه ۲ کرمان

شهردار منطقه دو کرمان از اجرای طرح انتقال آب خام به شبکه آبیاری فضای سبز منطقه به منظور استفاده‌ بهینه از منابع آب خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی سعیدی با اشاره به ضرورت حفظ طراوت و شادابی و توسعه‌ی فضای سبز منطقه، اظهار کرد: در راستای آبیاری صحیح و کافی فضای سبز و حذف آبیاری درختان با آب شرب، لوله‌کشی آب خام به فضای سبز سطح منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش از این در برخی پارک‌های سطح شهر از آب شرب جهت آبیاری فضای سبز استفاده می‌شد، افزود: شهرداری منطقه دو در راستای اصلاح سیستم آبیاری درختان و فضای سبز منطقه، اقدام به اصلاح شبکه آبیاری و انتقال آب خام به پارک‌ها و فضای سبز منطقه کرد.

شهردار منطقه دو با اشاره به نصب پمپ آب در پارک طباطبایی، راه‌اندازی خط لوله چاه هتل آسمان و گسترش لوله‌کشی آب خام در منطقه، افزود: حفر چاه در پارک بعثت و پارک یاس در شهرک شهرداری نیز در دست اقدام است.

سعیدی با بیان اینکه طرح انتقال آب خام به شبکه‌ی آبیاری فضای سبز در پارک‌های رادیو، وصال، نصر، میدان کوثر، اندیشه، خزانه، صائب تبریزی، شقایق، خبرنگار و فاز یک سرجنگلداری انجام شده، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم ضمن حذف آبیاری با تانکر، برای آبیاری فضاهای سبز جدیدی که در دست اجراست نیز از طرح انتقال آب خام استفاده کنیم.  

کد خبر 395427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.