۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
رفع نقاط سیل‌گیر شهر اشترینان

شهردار اشترینان گفت: در منطقه گولک که بحرانی‌ترین نقطه حادثه‌خیز سیلاب بود، رفع مشکل شده و در صورت بارش شدید باران در این منطقه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مقصودی اظهار کرد: وقوع سیلاب در ابتدای سال جاری خسارت‌هایی را به دنبال داشت که ارزیابی لازم انجام و مشخص شد ۲۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهری اشترینان خسارت وارد شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از سیلاب برای شهرداری اشترینان در نظر گرفته شده، اما هنوز تخصیص داده نشده است که در صورت تخصیص اقدامات و برنامه‌هایی که در اولویت قرار دارند انجام می‌شود.

شهردار اشترینان با بیان اینکه پیمانکار مورد نظر برای اجرای اقدامات در نظر گرفته شده اظهار کرد: به محض تخصیص اعتبارات قرار است که هشت میلیارد ریال برای کانال مهار آب‌های سطحی، چهار میلیارد ریال برای جدول‌گذاری و پنج میلیارد ریال هم برای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر و خیابان‌ها هزینه شود.

مقصودی از رفع نقص در نقاط بحرانی اشترینان خبر داد و گفت: بعد از سیلاب فروردین امسال هشت پل دچار آسیب شد که تاکنون تعدادی از پل‌ها بازسازی و رفع نقص شده و مابقی نیز طبق اولویت‌بندی رفع نقص می‌شود.

وی اضافه کرد: در منطقه گولک اشترینان که بحرانی‌ترین نقطه حادثه‌خیز سیلاب بود، رفع مشکل شده و در صورت بارش شدید باران نیز در این منطقه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

شهردار اشترینان افزود: اقدامات لازم انجام شده و تهمیدات اندیشیده شده است تا در صورت بارش شدید باران مشکلی در سطح شهر اشترینان ایجاد نشود.

کد خبر 395419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.