انتقام قرمز/جدال بازنده‌ها

امروز تیم فوتسال گیتی پسند در دیداری حساس به مصاف حفاری خوزستان می رود. این رقابت هر سال یکی از مهم ترین بازی های لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز- سه شنبه ۱۴ آبانماه از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه گیتی پسند در خانه میزبان حفاری خوزستان است و هایپرشهر شاهین شهر در سالن علی ابن ابیطالب بهبهان میهمان اهورا خواهد بود.

گیتی پسند دنبال انتقام

شاگردان بیغم در دور رفت با سه گل مغلوب حفاری خوزستان شدند؛ وحید کاظمی دو گل و شهاب طالبی هم یک گل را برای حفاری به ثمر رساندند تا گیتی پسند دست خالی به خانه برگردد. در پنج بازی آخری که این دو تیم در مقابل هم صف آرایی کرده اند سه برد برای قرمز پوشان دیار نصف جهان و دو برد برای حفاری اهواز ثبت شده است.

گیتی پسند در دیدار هفته گذشته با شش گل هایپرشهر را در هم شکست تا دور رفت رقابت ها را با یک پیروزی شیرین آغاز کند و برای رقیبانش خط و نشان بکشد؛ از طرفی حفاری اهواز نیز دیگر تیم تازه لیگ برتری شاهین کرمانشاه را با چهار گل مغلوب خود کرد تا سه امتیاز بازی خانگی را برای خود ثبت کند.

بازی هفته دوم دور رفت  برای هر دو تیم حفاری و گیتی پسند از اهمیت خاصی برخوردار است؛ از طرفی گیتی پسند به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده مس سونگون با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و از طرفی دیگر در میانه جدول رقابت تیم ها خیلی نزدیک است و حفاری اهواز با ۲۱ امتیاز در حالی در رده هشتم قرار دارد که می تواند با کسب سه امتیاز این دیدار جایگاه خود را چند پله بهبود ببخشد.

محمودرضا نصیرلو، رضا پورشایگان، صادق محمدی و ولی الله رضایی به عنوان تیم داوری و منوچهر نظری به عنوان ناظر در این دیدار حساس حضور خواهند داشت.

شروعِ جنگ بقا

بازیکنان هایپرشهر شاهین شهر در دور رفت با نتیجه سه بر سه مقابل اهورا بهبهان متوقف شدند و امتیازات را بین خود و میهمانشان تقسیم کردند؛ در آن دیدار رشید قلی پور یک گل و جزینی دو گل برای هایپرشهر به ثمر رساندند، در مقابل هاشم شیر علی دو گل و مازیار خدا رحم پور نیز یک گل برای اهورا بهبهان به ثبت رساندند.

شاگردان مهدی مصطفوی هفته گذشته اسیر بازی زیبا و تنکیکی بازیکنان گیتی پسند شدند و با شش گل در شهرآورد فوتسالی اصفهان مغلوب شدند. اهورا بهبهان نیز با یک نتیجه مشابه و با شش گل مغلوب مس سونگون شد تا دور رفت مسابقات را با شکست آغاز کند.

هر دو تیم اهورا بهبهان و هایپرشهر به امتیازات این دیدار احتیاج دارند تا بتوانند خود را از یک سوم انتهایی جدول جدا کنند. هایپرشهر و اهورا بهبهان با ۱۴ امتیاز و بواسطه تفاضل گل زده بهتر اهورا در رده دهم و یازدهم جدول رده بندی قرار دارند. حسین امیری، ولی امجدی، امید سعدی و مهدی حقوقی به عنوان تیم داوری و احمدرضا جباری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

برنامه دیگر بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر می باشد:

سه شنبه ۱۴ آبانماه ۹۸ 

شهروند ساری-مقاومت البرز  ساعت 17

ارژن شیراز- سوهان محمدسیما قم  ساعت 17

ستارگان ورامین- سونگون ساهت 17

اهورا بهبهان-هایپرشهر شاهین‌شهر ساعت 17

شاهین کرمانشاه - آذرخش بندرعباس ساعت 17

گیتی‌پسند- حفاری اهواز ساعت 17 و 40 دقیقه

سه شنبه ۱۴ آبانماه ۹۸ ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه

سن‌ایچ ساوه – فرش‌آرا

بیشتر بخوانید:

هایپر شش تایی شد/ فالکون با جان و دل جنگید

بانوان را اخراج کردند/ گل مشکوک اهورا

کد خبر 395418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.