احداث ۱۴ زمین بازی در مناطق محروم شهرکرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۱۴ زمین بازی جدید با بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار در بوستان‌های مناطق کمتر برخوردار شهرکرد احداث و به وسایل پلی‌اتیلن استاندارد و کف‌پوش گرانولی تجهیز شد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا کاظمی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۹۰ درصد زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری نوسازی شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه وسایل فلزی مستعمل و غیرایمن از ۱۵ بوستان جمع‌آوری و به جای آن‌ها وسایل پلی‌اتیلن و استاندارد جایگزین و نصب شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: برای اجرای این طرح در بوستان‌های شهرکرد افزون‌بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه شده است.

کاظمی تصریح کرد: در این مدت ۱۴ زمین بازی جدید با بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار در بوستان‌های مناطق کمتر برخوردار شهرکرد احداث و به وسایل پلی‌اتیلن استاندارد و کف‌پوش گرانولی تجهیز شد.

وی یادآور شد: نصب افزون‌بر هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع کف‌پوش گرانولی به منظور استانداردسازی زمین‌های بازی در بوستان‌ها از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اظهار کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته به منظور استانداردسازی زمین‌های بازی در بوستان‌ها و تجهیز وسایل بازی کودکان، همچنان کمبودهایی در این راستا وجود دارد.

کاظمی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد رفع این کمبودها و رساندن زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری به استانداردهای ملی و بین‌المللی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: در همین راستا استانداردسازی نهایی و اخذ گواهی استاندارد وسایل بازی بوستان‌های شهرکرد در دستورکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرار دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: برای تحقق این هدف مهم، ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌ها و رفع کاستی‌های موجود بایستی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 395406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.