افزایش ۴ برابری نیروها برای پاکسازی بستر زاینده‌رود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از افزایش چهار برابری نیروها برای پاکسازی بستر زاینده رود خبر داد و گفت: بستر این رودخانه حدفاصل میدان خواجو تا سی و سه پل پاکسازی شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به کم شدن سطح آب رودخانه، بستر آن مملو از علف‌های هرز شده بود که با افزایش تعداد نیروها و استفاده از بیل مکانیکی پاکسازی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: بستر رودخانه زاینده رود حدفاصل میدان خواجو تا سی و سه پل پاکسازی شده و مراحل پایانی این عملیات را پشت سر می‌گذارد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع می‌شود که نظافت و لایروبی بستر آن را دشوار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوری، افزود: طراحی، برنامه­‌ریزی و سیاستگذاری در امور مربوط به خدمات موتوری، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری از این مراکز، آموزش‌­های تخصصی در تمامی زمینه‌­های کاربری ماشین آلات و سرویس و نگهداری و دستیابی به سیستم­‌های پیشرفته و بهبود بخشیدن به سیستم­‌های موجود در جهت ارائه خدمات موتوری از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: خلاصه خدمات این سازمان شامل تأمین ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شهرداری کلانشهر اصفهان، جمع‌­آوری پسماندهای تَر، ساختمانی، ضایعات فضای سبز، بیمارستانی، کمک در تأمین آب خام مورد نیاز فضای سبز اصفهان، تعمیرات تمامی ماشین آلات شهرداری کلانشهر اصفهان و خدمت‌رسانی و آمادگی کامل با انجام مانورهای مختلف در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.

وی با اشاره به مهم ترین اقداماتی که از مهرماه ۹۷ تا مهرماه ۹۸ در سازمان خدمات موتوری انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازسازی و بهینه‌سازی ۱۰ دستگاه جاروب خیابانی به منظور افزایش کیفی خدمات، همچنین استفاده از پوشش‌های عایق در مخازن جمع آوری شیرابه، مکانیزم‌ها جهت به حداقل رسیدن خورندگی مخازن و کاهش هزینه تعمیرات دوره‌ای از جمله این اقدامات است.

نظام‌زاده تصریح کرد: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به روز را داشته باشد.

کد خبر 395405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.