اختصاص ۱۰۰ درصدی فضاهای تبلیغات شهری به هیئات مذهبی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: فضاهای تبلیغات شهر که در اختیار شهرداری قرار دارد در محرم و صفر امسال به طور ۱۰۰ درصدی در اختیار هیئات مذهبی گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی صبح امروز (یکشنبه) در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص "گزارش شهرداری اصفهان از اقدامات صورت گرفته در ماه های محرم و صفر" اظهار کرد: ستاد شهر حسینی از سال گذشته برای هماهنگی و انسجام مناسب مدیریت شهری در ایام محرم و صفر تشکیل شد.

وی افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، معاونت خدمات شهری، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، شرکت اتوبوسرانی و سازمان زیباسازی و دیگر سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان همچون سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی به همراه مشاورین شهردار در حوزه هیئات مذهبی و امور ایثارگران مسائل مربوط به ایام محرم را پیش بردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: ستاد شهر حسینی توانست انسجام شایسته‌ای در مجموعه شهرداری مبتنی بر چند رویکرد ایجاد کند که مهم‌ترین آن تسهیلگری برای مردم بود تا بتوانند بهتر و با دسترسی بیشتر رویدادهای مذهبی ماه محرم را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب امسال استقرار ستاد در سازمان تبلیغات اسلامی بود تا نیاز نباشد مسئولان هیئات برای خیلی از مجوزها به شهرداری رجوع کرده و همانجا مسائل حل شود.

حجتی ادامه داد: با همکاری معاونت خدمات شهری در هر منطقه شهری یک جلسه برگزار شد تا نکات ایمنی مورد نیاز این ایام به هیئات مذهبی گوشزد شود؛ نکات مورد نیاز نیز به صورت دفترچه‌ای توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل به هیئات تقدیم شد.

وی اضافه کرد: امسال فضاهای تبلیغات شهر که در اختیار شهرداری قرار دارد، به طور ۱۰۰ درصدی در اختیار هیئات مذهبی گذاشته شد و شهرداری اصفهان نیز با رویکرد معرفت بخشی از فضای تابلوهای شهری برای بیان پیام‌های عاشورا استفاده کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: رویداد آغازین این ایام نیز با اهتزاز پرچم که اتفاق متفاوتی بود همراه بود و در اربعین حسینی نیز اداره ارتباطات و امور بین الملل با همکاری منطقه سه، رویداد اربعین حسینی اصفهان را در میدان امام علی(ع) برگزار کردند که با استقبال هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی روبه‌رو شد.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب شهری در محرم و صفر امسال، افزود: در مجموع اقدامات شهرداری اصفهان مورد رضایت هیئات مذهبی و نیز سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت و این سازمان تشکر خود را با ارسال نامه‌ای به شهردار اصفهان اعلام کرد.

کد خبر 395404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.