دیدار شاه‌ماهی با محمدی‌راد در نصف جهان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برد شیرینی که هفته گذشته در مقابل فولاد سیرجان ایرانیان بدست آورد امروز از ساعت ۱۷ در سالن مخابرات اصفهان میزبان کاله مازندران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال امروز- یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۷ میزبان کاله مازندران خواهد بود.

رحمان محمدی راد در دیدار امروز کار آسانی نخواهد داشت و مطمئناً کاله برای برد به اصفهان خواهد آمد؛ کاله در فصل گذشته توانسته بود با شکست خاتم اردکان در مرحله اول پلی آف به مرحله نیمه نهایی برسد ولی در مرحله نیمه نهایی در مقابل سایپا حرفی برای گفتن نداشت تا از راهیابی به فینال جا بماند.

با توجه به درخواست تیم های پیام خراسان و کاله مازندران مبنی بر اینکه در انجام بازی سوم رده بندی هیچگونه انگیزه ای وجود ندارد و هزینه های سنگینی برای دو تیم در برخواهد داشت و احتمال صدمه دیدن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسیار زیاد می باشد، لذا مسابقات این دو تیم برگزار نشد و  به این ترتیب دو تیم کاله مازندران و پیام خراسان عنوان سوم مشترک لیگ برتر سال ۱۳۹۷ را کسب کردند.

جدال بلند قامتان سپاهان و کاله

تیم تازه لیگ برتری شده فولاد مبارکه سپاهان در هفته اول رقابت ها با هدایت رحمان محمدی‌راد سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا توانست خوش بدرخشد و با نتیجه سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را شکست دهد تا تیم سیرجانی دست خالی به خانه برگردد.

تیم فولاد سپاهان در دیدار هفته گذشته موفق شد ست‌های اول، دوم و چهارم را به سود خود به پایان برساند تا تیم فولاد سیرجان تحت هدایت محمدرضا دامغانی، فصل را با شکست شروع کند.

شاگردان بهروز عطایی در دیدار با دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر شهداب یزد که هدایت آن بر عهده عباسعلی میرحسینی است، کار سختی برای کسب برد داشتند و برای کسب برد در این دیدار تا ست پنجم با چنگ و دندان جنگیدند. در نهایت آملی‌ها با حضور هواداران خود و برتری در ست پنجم، توانستند شروع فصل را با برد جشن بگیرند.

محمد شاهمیری و محمد آقایی به عنوان داور اول و دوم و محمد حسین شفقی و احمد بندری به عنوان ناظر سازمان لیگ در این دیدار حضور خواهد داشت.


برنامه دیگر بازی های هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سپاهان- کاله مازندران  

راه‌یاب ملل مریوان- خاتم اردکان 

پیکان تهران- شهرداری ورامین 

شهرداری ارومیه- سایپا 

فولاد سیرجان- شهروند اراک   

شهداب یزد- شهرداری گنبد  

کد خبر 395394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.