جدال نابرابر جنگجو با تحریم‌ها

امیر علی اکبری که چندی پیش به مسابقات جهانی یو اف سی دعوت شده بود حالا به دلیل آنچه تاثیر تحریم‌ها اعلام شد از دوره مسابقات حذف شد تا جنگجوی ایران در رینگ مسابقه از سیاست شکست بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حذف امیر علی اکبری از مسابقات جهانی یو اف سی به دلیل مسائل سیاسی، صعود قطبی به همراه تیمش به لیگ یک چین و داستان ادامه دار کش مکش های پرسپولیس و برانکو مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یک شنبه ۱۲آبان ماه- بود.

"معجزه پرسپولیس را در شیجیاژ وانگ هم دیدم" عنوان اول "ایران ورزشی" به نقل از افشین قطبی است. سرمربی که بعد از ناکامی خود در بازگشت به ایران به خاور دور رفت و تیمی که در ششم جدول لیگ دوی چین گرفته بود را به لیگ یک این کشور رساند تا دوباره قدرت خود را به همه نشان دهد.

"هدف" با عنوان "جنگ نابرابر جنگجو با تحریم ها" از حذف امیر علی اکبری از مسابقات یو اف سی به دلیل تحریم‌ها نوشت، موضوعی که تلخی آن دخالت سیاست در ورزش است دخالتی که حالا گریبان جنگجوی داخل مسابقه را هم می‌گیرد.

"شوت" در یک عنوان خبری جنجالی در خصوص سعید مولایی منتشر کرد و با عنوان" ملایی با پرچم آلمان در المپیک" از پناهنده شدن قطعی سعید مولایی جودوکار ایرانی در آلمان خبرداد خبری تلخ که باید فدراسیون المپیک و جودو پیگیر و پاسخگوی آن باشند.

"باید از منافع پرسپولیس دفاع کنم" عنوان اول "خبرورزشی" به نقل از انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس است اظهاراتی که در پاسخ به تهدیدهای برانکو به شکایت بود، حال به نظر می‌رسد با وضعیت موجود این تازه اول راه پرسپولیس و برانکو و فیفا باشد.

این روزها اخباری مبنی بر احتمال برکناری مصطفی دنیزلی از تراکتور منتشر شد، اما "گل" با عنوان "با دو باخت که سرمربی تیم دوم جدول را برکنار نمی‌کنند" از اظهارات مدیرعامل این تیم تبریزی نوشت تا تمام شایعات در این باره از یاد برود.

در سالیان گذشته بارها اتفاق افتاده است که تیم‌های سرخابی پایتخت در شهرهای مختلف بیش از حد مجاز خود تماشاچی داشته‌اند و حتی در مواردی به جای هواداران میزبان نشسته و از ورود آنها امتناع می‌شد اما سعید آذری در گفت‌وگو با "ابرار ورزشی" از اجرایی شدن قانون ۹۰ به ۱۰ در دیدار فولاد مقابل پرسپولیس خبر داده است.

"این همه تغییر برای چیست" عنوان "پیروزی" در نقد پرسپولیس کالدرون است. تیمی که هرگز به ترکیب واحدی نرسید و روند سینوسی آنها سوژه نقد خاص و عام شده است.

کد خبر 395374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.