تجهیز ۳ مینی‌بوس VIP ویژه گردشگران

شهردار شهرضا از تجهیز سه دستگاه مینی‌بوس VIP ویژه گردشگران در این شهر خبر داد.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری شهرضا برای رونق گردشگری در این شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری برای تحقق اهداف مشخص شده در این زمینه در مرحله نخست دنبال ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها است و سپس طرح‌های دیگر را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به تلاش شهرداری شهرضا برای ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی، تصریح کرد: هشت ساختمان قدیمی که عمدتاً مربوط به دوره پهلوی اول بود شناسایی و برای خرید و مرمت آن‌ها درخواست دادیم.

شهردار شهرضا ادامه داد: تا به حال یکی از این منازل تاریخی از آقای کسایی خریداری شده و مشاور در حال طراحی نقشه مرمت است تا سپس مرمت آن انجام شود؛ خانه دیگری تحت مالکیت آقای یزدانی است که در حال رایزنی برای خرید آن هستیم و شش باب منزل دیگر نیز در نوبت خرید است.

قاسمی اضافه کرد: یک دستگاه مینی‌بوس VIP برای استفاده گردشگران آماده و به یخچال و دیگر امکانات مجهز شده است و دو دستگاه مینی‌بوس دیگر هم قرار است به همین صورت آماده شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایجاد شهرک ملی سفال در این شهر، خاطرنشان کرد: برای اینکار ابتدا سه جلسه با هنرمندان سفالگر و صاحب‌نظران حوزه صنایع دستی و سفالگری برگزار شد تا پس از کسب نظرات کارشناسی درباره شیوه اجرای برنامه‌ها، تصمیم‌گیری شود.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: در حال حاضر درخواست زمین برای احداث شهرک به کارگروه راه و شهرسازی ارسال شده تا بعد از دریافت زمین، مراحل طراحی و اجرای شهرک انجام شود.

کد خبر 395372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.