تشکیل سه هزار شعبه رای در استان/۶۰ هزار نفر برگزاری انتخابات را برعهده دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: شعار انتخابات امسال "قانون‌مداری، بی‌طرفی، انسجام ملی" است و در انتخابات اسفندماه سه هزار شعبه رای در استان ایجاد می‌شود که ۶۰ هزار نفر به طور مستقیم کار برگزاری انتخابات در استان را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی قاسمی در جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع مدیران و فرمانداران استانی، اظهار کرد: همه نهادها برآمده از رای مردم است و در طول ۴۰ سال قبل حدود ۴۰ انتخابات در کشور داشته‌ایم که همه ما هم به نوعی برآمده از رای‌ و انتخاب‌ مردم هستیم.

وی با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: همه مسئولیت امور برگزاری و اجرای انتخابات به وزارت کشور سپرده شده است که در این امر فرمانداران، بخشداران و شورای نظارت استان همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات یک پروژه سیاسی- ملی است، تصریح کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱۰ آذرماه تا ۱۶ آذرماه فرصت ثبت‌نام دارند؛ شعار انتخابات امسال "قانون‌مداری، بی‌طرفی، انسجام ملی" است و در برگزاری این انتخابات سه هزار شعبه رای در استان ایجاد می‌شود که ۶۰ هزار نفر به طور مستقیم کار برگزاری انتخابات در استان را بر عهده خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه میزان مشارکت استان اصفهان تا کنون ۵۸ درصد بوده است، اظهار کرد: انتخابات نظام و مشارکت در آن به میزان رضایتمندی افراد جامعه بستگی دارد و باید در جهت افزایش مشارکت مردم و انسجام ملی تلاش کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات نشانگر مقبولیت نظام از سوی مردم است، گفت: باید همه دستگاه‌ها در برگزاری بهتر انتخابات کمک کنند و مدیران شهرستانی اعم از فرمانداران و بخشداران بیشترین همکاری را برای اجرای این امر داشته باشند.

وی در توصیه به کاندیداها تصریح کرد: نباید در انتخابات مطالبه‌ سازی کنیم چرا که اگر نتوانیم به این مطالبات در آینده پاسخ دهیم شرمنده مردم خواهیم بود همچنین از مدیران می‌خواهیم در جانبداری‌های خود همچنین در جابجایی‌ها و رفت‌وآمدها رعایت احتیاط را داشته باشند.

کد خبر 395367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.