اجرای بن- بروجن ضربه سنگینی به اصفهان می‌زند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: باید در بحث بن، بروجن همت بسیاری داشته باشیم چرا وقتی بالادست به تنها هفت میلیون مترمکعب آب نیاز دارد باید ۷۱ میلیون مترمکعب آب از این استان ببرند؟ در صورت اجرایی شدن این طرح ضربه سنگینی به اصفهان وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان در جمع مدیران و فرمانداران استانی، با تبریک ماه ربیع‌الاول و فرا رسیدن ۱۳ آبان، اظهار کرد: حادثه ۱۳ آبان به نوعی انقلاب دوم است و اهمیت تسخیر لانه جاسوسی کمتر از انقلاب اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه باید در بحث تکریم و برخورد با ارباب رجوع دقت بیشتری داشته باشیم، افزود: باید در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و حتی اگر نمی‌توانید کاری برای افراد انجام دهید با برخورد خوب خود رضایت را در آنها ایجاد کنید.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: مردم تمام کم‌کاری‌ها و رفتارهای بد را به حساب نظام و مقام رهبری می‌گذارند و علیرغم تلاش‌های برخی مدیران اما هنوز هم با بروکراسی اداری سنگینی در استان روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه نباید کارها را به زمان‌های بعد موکول کرد، اظهار کرد: برنامه‌های جهادی استان اصفهان در کمتر استانی دیده می‌شود که نمونه آن همکاری در ساماندهی سیل‌زدگان خوزستان است اما وقتی می‌توان یک مشکل را با یک امضا حل کرد آن را به هفته‌های بعد موکول می‌کنیم.

موسوی لارگانی با تاکید بر تلاش‌های انجام شده در موضوع آب، گفت: باید در بحث بن- بروجن همت بسیاری داشته باشیم، وقتی تنها هفت میلیون مترمکعب آب نیاز دارند چرا باید ۷۱ میلیون مترمکعب آب از این استان ببرند؟ در صورت اجرایی شدن این موضوع ضربه سنگینی به اصفهان وارد می‌شود.

وی با انتقاد از تورم و گرانی تصریح کرد: مردم از یک طرف از گرانی گله‌مند هستند از طرف دیگر عدم نظارت‌ها و قیمت‌های مختلف برای یک کالا آنها را سردرگم کرده است حتی نانی که باید ۲۰ درصد اضافه قیمت داشته باشد را تا ۶۰ درصد افزایش قیمت داده‌اند.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه نباید به مردم اجحاف کرد، گفت: اینکه هر کسی به زور خودش در حق مردم اجحاف کند بسیار بد است همه کالاهای اساسی را به مردم گران می‌دهند آن وقت آنها را جریمه می‌کنند این جریمه‌ها چه مشکلی از مشکلات مردم را حل می‌کند؟ باید آنها را به نحوی مدیریت کرد که مردم تا این حد آسیب نبینند.

کد خبر 395357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.