محصولات صنایع‌دستی استان اصفهان علامت استاندارد دریافت می‌کنند

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از برخورداری تولیدکنندگان صنایع دستی و هنرهای سنتی از علامت استاندارد خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی گفت: این استان جایگاه ویژه‌ای در عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جهان را دارد و همواره اقتصاد صنایع دستی آن پویا است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: هنرمندان اصفهان به تولیدات خود نگاه صادراتی دارند؛ در این راستا از چند سال گذشته موضوع برخورداری تولیدکنندگان صنایع دستی از علامت استاندارد در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون تعداد بسیاری از هنرمندان این استان دارای این علامت هستند و می توانند مصنوعات تولیدی خود را با اطمینان بیشتری به مشتریان داخلی و خارجی ارائه کنند.

او تصریح کرد: بر اساس قوانین موجود، نظارت های کارشناسان معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان طی سال انجام می شود و کمیته کارشناسی ضمن آزمایش مصنوعات هنرمندان از نظر کیفی، زمینه تمدید مجوزهای مربوطه را در اداره کل استاندارد فراهم می کنند.

کد خبر 395342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.