کریمیان رییس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان باقی ماند

غلام رضا کریمیان با کسب ۱۲ رای از ۱۷ رای ماخوذه توانست بر مسند هیئت ژمیناستیک استان اصفهان تکیه بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان امروز شنبه - ۱۱آبانماه - ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه با حضور زهرا اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سرای ورزشکاران برگزار شد.

سید ایمان پور حقیقی زاده، احسان خردمند نژاد، غلامرضا کریمیان و مهدی محیاری نامزدهای شرکت کندده برای تصدی پست چهارساله ریاست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان نام نویسی کرده بودند. سید ایمان پور حقیقی زاده و مهدی محیاری در محل برگزاری مجمع انتخابات حضور نداشتند و از لیست کنار گذاشته شدند.

محمد سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با عذر خواهی بابت تاخیرش برای حضور در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک، اظهار کرد: هر فردی که در مجمع امروز انتخاب شود تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا ژیمناستیک اصفهان جایگاه با لاتری را کسب کند. امیدوارم انتخابات خوبی را داشته باشیم و فردی که شایسته تر است برای این منصب انتخاب شود.

همچنین، غلامرضا کریمیان ضمن تشکر از مدیرکل بابت حمایت هایی که از هیئت ژیمانستیک استان اصفهان داشته است، اظهار کرد: کارمند فولاد مبارکه هستم و از آمور ورزش فولاد فعالیتم را آغاز کردم. شش ماه قبل از افتتاح ورزشگاه نقش جهان در آن محل خدمت می کردم و نزدیک به چندین سال در ورزشگاه نقش جهان فعالیت داشتم. 
رئیس هیئت ژیمانستیک، ادامه داد: در چهار سال گذشته فعالیت هایی داشته ایم که گوشه ای از آن را در این جلسه بیان می کنم. بالاترین ثبت سیستمی سامانه و ولی اینها تمام قولی بود که قبلا داده بودیم. امیدوارم خانه ژیمیناستیک ملک تا آخر سال بصورت کامل تجهیز می شود. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در جنوب شهر خانه ژیمناستیکی احداث کنیم. 

وی تصریح کرد: همیشه سعی کرده ام حرف منتقدم را بشنوم؛ آن چیزی که منتقدین بیان میکنند همیشه باعث پیشرفتمان بوده است. امیدوارم در چهار سال بعدی چهار سال متفاوتی را داشته باشیم. در چهار سال گذشته از من خواستند که به ژیمناستیک آمدم ولی اینبار خودم خواستم که آمدم. امیدوارم با کمک تک تک دوستان بتوانیم پیشرفت چشمگیری را ژیمناستیک استان اصفهان داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، از ۱۷ رای ماخوذه غلامرضا کریمیان ۱۲ رای را به خود اختصاص داده بود و احسان خردمند نژاد نیز ۴ رای کسب کرد که با احتساب این شمارش آرا غلامرضا کریمیان برای چهار سال دیگر بر مسند ریاست هیئت ژیمناستیک استان اصفهان تکیه زد.

کد خبر 395290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.