بهره‌گیری از هوش مصنوعی در سازمان فاوای شهرداری شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز ملزم شد نسبت به ساده‌سازی فرایندها، نوشتن مدل‌های درون سازمانی(BPS) و همکاری با کارشناس خبره در زمینه هوش مصنوعی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا دودمان در پایان نشست کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: پس از ارائه پیشنهادات درباره سند هوشمندسازی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در جلسه، مقرر شد پروژه‌ها بر اساس هدف‌گذاری طرح هوشمندسازی تفکیک شوند.

وی پررنگ‌کردن بحث‌های هوشمندسازی و تفکیک بحث‌ پروژه‌های اتوماسیونی شهرداری از پروژه‌های هوشمندسازی را از دیگر تصمیمات جلسه برشمرد و افزود: پس از بررسی چالش‌های سازمان فاوا و وضعیت آن در شهرداری، مقرر شد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز نسبت به ساده‌سازی فرایندها، نوشتن مدل‌های درون سازمانی(BPS) و همکاری با کارشناس خبره در زمینه هوش مصنوعی اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، بررسی وضع موجود شهر شیراز در خصوص هوشمندسازی و ارائه زبانی مشترک برای هوشمندسازی که بتواند اقدامات شهرداری را به شهر هوشمند نزدیک‌تر سازد را از دیگر عناوین مطرح شده در این جلسه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز از پروژه‌های فیبر نوری و دیتا و هوشمندسازی معاونتها، سازمانها و مناطق شهرداری شیراز و همچنین بررسی پروژه‌های سازمان از سال ۹۴ تاکنون در دستور کار آینده کمیسیون قرار گرفت.

کد خبر 395286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.