نیروهای مازاد باعث اخلال در شهرداری کرج شده‌اند

حضور نیروهای مازاد در بدنه مدیریت شهری باعث اخلال در نظام اداری این مجموعه شده و حتی امکان جا به جایی برخی از این نیروها به واسطه فشارهای درونی و بیرونی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین خلیلی اردکانی پیش از ظهر امروز(شنبه) در "کارگروه ساختار، تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری‌های کشور" اصلاح ساختار قوانین شهرداری‌ها را امری ضروری برشمرد و اظهار کرد: یکی از نواقص تشکیلات شهرداری وجود فساد است که الکترونیکی کردن امور و کاهش ارتباط بین ارباب رجوع و پرسنل شهرداری نقش به سزایی در کاهش آن دارد.

وی کاهش فساد در ساختار اداری را سبب اعتماد بیشتر مردم به شورا و شهرداری دانست و تصریح کرد: از آغاز شورای پنجم تا کنون اقدامات مناسبی برای الکترونیکی کردن امور در شهرداری صورت گرفته ولی همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در بسیاری موارد پارتی بازی و فساد ساختاری باعث تضییع حقوق مردم شده و ادامه این فرایند در نهایت به ضرر شهر و شهروندان تمام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در حال حاضر با مشکل نیروی انسانی مازاد موجه است که حضور آنها در بدنه مدیریت شهری باعث اخلال در نظام اداری این مجموعه شده و حتی امکان جا به جایی برخی از این نیروها به واسطه فشارهای درونی و بیرونی وجود ندارد.

کد خبر 395283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.