مخازن هوشمند زباله در ارومیه/ مرمت بازار زنجان

در بسته خبری امروز از سرعت لاک‌پشتی ساماندهی بلوار جمعه بازار تا انتخاب شهردار شاهین شهر و کاشت گونه‌های گیاهی سازگار با سرما را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مسیر هفت کیلومتری دوچرخه سواری در بوستان‌های مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از ایجاد مسیرهای دوچرخه در چهار بوستان سطح شهر و رکاب زنی حدود ۷ کیلومتری در این بوستان‌ها خبر داد.

هوشمندسازی مخازن زباله

احمد یوسفی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به هوشمندسازی مخازن زباله، گفت: این اقدام سبب می ‌شود بو و شیرابه تولیدی زباله‌ها باعث اذیت شهروندان نشود، همچنین می‌توانیم زباله‌ها را در مدت‌ زمان بیشتری ذخیره کنیم.

سرعت لاک‌پشتی ساماندهی بلوار جمعه بازار

نستهن مقدم، شهرداری یاسوج در دو سال گذشته دست به ترمیم برخی از چمن های تخریب شده بلوار های شهری زده است،اما یکی از این بلوار ها که همچنان بلاتکلیف مانده است بلوار جمعه بازار است.

اصناف بیشترین زباله را به انهار می‌ریزند

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه بیشتر زباله‌ها در انهار پایتخت از سوی اصناف ریخته می‌شود از متولیان امر خواست تا با افرادی که قوانین را رعایت نمی‌کنند مطابق قانون رفتار شود.

بندرعباس و سنندج به شبکه شهرهای خلاق یونسکو پیوستند

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پیوستن شهرهای بندرعباس و سنندج به شبکه شهرهای خلاق سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) خبر داد.

تبدیل خیابان‌های قم به باغ راه سبز

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه خیابان‌های شهر قم باید تبدیل به باغ‌راه سبز شوند، گفت: تلاش داریم درختکاری اصولی در معابر صورت گرفته و آبیاری تحت فشار هم انجام شود تا خیابان‌های قم به راه‌روهای سبز سایه‌دار شوند.

تشکیل شورای هماهنگی محیط زیست شهرداری اصفهان

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در راستای تحقق اهداف شهرداری اصفهان در زمینه حفاظت محیط زیست نظارت و رصد بر جنبه‌های زیست محیطی پروژه‌ها انجام می‌شود.

کاشت گونه‌های گیاهی سازگار با سرما در شاهرود

مسعود عشقوی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود از کاشت درختان و گل‌های زینتی سازگار با سرما در فضای سلز این شهر خبر داد.

مرمت بازار زنجان با مشارکت شهرداری

داود نوری، معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: عملیات کف‌سازی بازار سرپوشیده زنجان با ۲۰ هزار مترمربع و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بعد از سپری شدن ایام اربعین آغاز می‌شود.

شهردار شاهین شهر انتخاب شد

شورای شاهین‌شهر، پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام حمیدرضا فرهنگ را برای تصدی مدیریت شهری این شهر انتخاب کرد.

کد خبر 395275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.