امروز جوی پایدار بر اصفهان حاکم است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی امروز و فردا جوی پایدار بر استان حاکم است، گفت: روز دوشنبه با ورود سامانه ناپایدار، بارش های رگباری پراکنده را در مناطق غرب و جنوب استان شاهد خواهیم بود.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی نسبتا پایدار طی امروز و فردا در استان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت کمی تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار بر روی استان از روز دوشنبه، افزود: این موج بارشی مناطق شمال و جنوب استان را فرامی گیرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 395271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.