آمریکا به جای تحریم های تکراری به اجرای تعهدات خود در برجام باز گردد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا، گفت: بهتر است ایالات متحده به جای تحریم های تکراری و غوغا سالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام باز گردد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید عباس موسوی در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا اظهار کرد: اینگونه اقدامات نشانه ضعف و ناکارآمدی این کشور در دیپلماسی است.

وی افزود: متاسفانه دستگاه دیپلماسی آمریکا ناتوان از انجام ابتکار و راهکارهای دیپلماتیک و معقول بوده و تنها اتکاء آنها به زور و تروریسم اقتصادی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: دیپلماسی قلدر مآبانه ایالات متحده که در ارتباط با سایر کشورها و حتی سازو کارهای بین المللی و چند جانبه نیز به کار گرفته می‌شود به یک معضل جهانی تبدیل شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: بهتر است ایالات متحده به جای تحریم های تکراری و غوغا سالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام باز گردد.

کد خبر 395265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.