۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
جشنی که چیپ شد

این روزها استقلال استراماچونی در اوج خود قرار دارد و بعد از شکست چهار گله سایپا ‌و دو گله پارس در تبریز به مصاف تراکتور رفت تا با چهار گل طلسم هشت ساله خود در تبریز بشکند و خط و نشانی جدی برای رقبا بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تساوی مدعیان در هفته نهم لیگ برتر، پیروزی پرگل استقلال مقابل تراکتور و چیپ عجیب علی علیپور که دو امتیاز را از پرسپولیس گرفت مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۱۱آبان- بود.

"دلبری استقلال" عنوان اول "خبرورزشی" در وصف استقلال استرا ‌و پیروزی چهار گله این تیم مقابل تراکتور است، پیروزی که خاطرات آن تا سال ها در ذهن آبی‌ها خواهد ماند. 

"گل" با "عنوان شیخ الرئیس" از درخشش فوق العاده شیخ دیاباته مقابل تراکتور نوشت، درخششی که با سه گل همراه بود و او را به یکی از مدعیان جدول گلزنان تبدیل کرد.

"هدف" با عنوان "جشنی که چیپ شد" از تساوی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در تهران نوشت تساوی که در لحظات پایانی با پنالتی علیپور می‌توانست تبدیل به سه امتیاز شود، اما با پنالتی چیپ او موقعیت نزدیک تر شدن به صدر جدول از دست رفت.

"ابرار ورزشی" با عنوان "چیپ بد موقع پنالتی" چیپ علیپور را نقد کرد، پنالتی که می‌توانست هم برای او و هم برای پرسپولیس موقعیت بهتری ایجاد کند اما با راحتی هرچه تمام تر در آغوش دروازبان ماشین سازی جای گرفت.

"پرسپولیسی‌ها جام را رو هوا زدند" عنوان "شوت" در خصوص جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس است که بعد بازی این تیم با ماشین سازی برگزار شد، جشنی که به دلیل تساوی قبل از آن یکی از تلخ ترین جشن‌های پرسپولیسی‌ها بود.

"مهار ناپذیر" عنوان "ایران ورزشی" در وصف استقلال است تیمی که حالا با ۱۶ گل زده بهترین خط حمله لیگ لقب گرفته است و مهاجم اصلی آن تازه با اوج آمده است تا نوید روزهای جذاب تری را نیز برای هواداران این تیم بدهد.

"پیروزی" با عنوان "طعم گس جام هفتم" از تلخی جشن قهرمانی سوپرجام بعد از تساوی مقابل ماشین سازی نوشت.

کد خبر 395241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.