شمارش معکوس برای آغاز طرح‌های عمرانی شهرداری سبزوار

معاون فنی و عمرانی شهردار سبزوار گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمران شهری که با رویکرد توسعه متوازن شهر طراحی شده تا ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، جعفر صائمی نسب، اظهار کرد: پروژه‌های شاخصی برای توسعه شهر در نیمه دوم تعریف شده که اجرای این طرح‌ها زمینه‌ساز عمران و توسعه است و امیدواریم با این مهم شاهد رضایتمندی بیشتر شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: اجرای عملیات عمرانی ادامه بلوار شهدای کوشک به سمت اسفراین، ادامه طرح کانال آب‌های سطحی میدان سربداران، امتداد خیابان افضل‌آباد در محله کلاته‌سیفر، پیاده‌روسازی خیابان گل‌افشانی، احداث سرویس بهداشتی پارک هشت بهشت، مقاطع عرضی عابرپیاده، تسطیح، زیرسازی و اجرای عملیات ادامه خیابان بهاران، بازپیرایی میدان رسالت، کف‌سازی کال عیدگاه، عملیات احداث معابر مسکن مهر جهاد با مشارکت شهروندان، محوطه سازی رستوران تالار باغ ایرانی، ادامه عملیات احداث پارک بانوان و استخر بانوان ناوی از جمله این طرح‌ها است.

معاون فنی و عمرانی شهردار سبزوار با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بدون احتساب تملکات اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان هزینه خواهد شد، تاکید کرد: عملیات اجرایی بعضی از این طرح‌ها، پس از رفع معارض تملک برابر با بودجه شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

صائمی نسب تاکید کرد: تا ۱۰ روز آینده اجرای عملیات عمرانی طرح‌های اعلام شده آغاز خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: در اجرای پروژه‌ها به این اصل توجه شده که طرح‌هایی اجرا و به بهره‌برداری برسد که انتفاع بیشتر مردم را در پی داشته و افراد بیشتری از خدمات آن برخوردار شوند.

کد خبر 395231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.