محرومیت زدایی با تکیه بر استعداد های بومی

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای لارک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، لارک می‌بایست ویترین خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، اظهار داشت: این جزیره از نعمت‌های طبیعی بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از جزایر بکر کشور شناخته می‌شود و حیف است که کماکان در این وضعیت باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی بنیاد مستضعفان در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"پرویز فتاح در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای لارک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، لارک می‌بایست ویترین خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، اظهار داشت: این جزیره از نعمت‌های طبیعی بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از جزایر بکر کشور شناخته می‌شود و حیف است که کماکان در این وضعیت باقی بماند.

وی با بیان اینکه جزیره لارک در یک سال اخیر به یکی از اهداف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان تبدیل شده است بیان کرد: طرح جامعی در استانداری هرمزگان تهیه شده که اجرای بخشی از آن را بنیاد عهده‌دار شده، هر چند بخش عمده کار بر دوش دولت است، اما بنیاد نیز در قامت یک نهاد که خود را مسئول رفع محرومیت‌ها می‌بیند، در این طرح در حد توان و امکانات در کنار دولت خواهد بود که در همین راستا تعهداتی نیز پذیرفته شده است.

گفتنی است جزیره لارک از مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و از مناطق بکر و دیدنی خلیج فارس است که قرار است با سرمایه‌گذاری این بنیاد به قطب گردشگری خلیج فارس بدل شود. تسهیلات کم بهره به ساکنان لارک به منظور توسعه زیرساخت‌های بومگردی، هوشمندسازی تردد به لارک و ساخت پایانه دریایی مسافری از جمله اقدامات انجام شده توسط بنیاد مستضعفان در لارک"

کد خبر 395230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.