تلاش شهرداری اصفهان برای برنامه‌ریزی نوین شهری

قدرت الله نوروزی گفت: برای نخستین بار با مشارکت مردمی و تهیه سند راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای تحقق زندگی بهتر برای تمام شهروندان به طور جدی تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار اصفهان صبح امروز _شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸_در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" اظهار کرد: ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان روز "شهرهای جهانی" است که هر ساله نگاه برنامه ریزان، مدیران شهری و شهروندان را به داشتن شهر و زندگی معطوف می کند.

وی با بیان اینکه "نوآوری و سبک زندگی بهتر برای نسل آینده" شعار روز شهرهای جهانی برای سال ۲۰۱۹ است، تاکید کرد: آمار و برنامه ریزی و البته توجه به اولویت بندی که ارتباط مستقیمی با خدمت رسانی به مردم و تاب آوری شهر برای مقابله با بحران‌ها و همچنین افزایش رضایتمندی مردم از کیفیت خدمات دارد یکی از موصوعاتی است که طبق شعار روز جهانی شهرها می‌تواند زندگی بهتری برای شهروندان نسل امروز و آیندگان به همراه داشته باشد.

نوروزی با بیان اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای برنامه ریزی نوین شهری معطوف کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه برای تبدیل این شهر به شهر دوستدار کودک و شهر دوستدار سالمند و حرکت به سمت شهر هوشمند و تدوین برنامه جامع شهر اصفهان برای نخستین بار با مشارکت مردمی و تهیه سند راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای تحقق زندگی بهتر برای تمام شهروندان به طور جدی تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دو هفته قبل سند SDI شهر اصفهان با تمام سازمان های شهری اصفهان امضاء شد که این مهم گام موثری در راستای برنامه ریزی بهتر و اداره ارزان شهر البته با رعایت کیفیت در ارایه خدمات به شمار می رود.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی شهری در مدیریت شهری، گفت: این نشست امروز با حضور صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان حوزه آمار و برنامه ریزی و به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی شهری در مدیریت شهری این است که همه انرژی‌ها و توانایی‌ها در راستای بهبود برنامه ریزی شهری و استفاده از آمار برای خدمت رسانی بهتر به مردم تجمیع شود و از هدر رفت انرژی‌ها جلوگیری شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه "اتوکام" در اصفهان اظهار امیدواری کرد: تلاقی برگزاری نشست سالانه آمار و برنامه ریزی با برگزاری نمایشگاه اتوکام و حضور پرشور استارتاپ‌ها و شرکت‌های کامپیوتری و مخابراتی با نگاهی خلاقانه و نوآوری بتواند دستاوردهای بهتر و بیشتری را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان غرفه‌های خود را در نمایشگاه اتوکام تجمیع کرده و خدمات جدید خود را به نمایش گذاشته که شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه با خدمات جدید شهرداری آشنا شوند.

کد خبر 395225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.