حدادی فر: خیلی ها اذیتمان کردند!

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از آنهایی که در این چند هفته ناکامی پشتییان ما بوده اند تشکر می کنم، خیلی ها در این چند هفته اذیتمان کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از برد تیمش در مقابل شاهین بوشهر با تاکید بر اینکه امشب با یک بازی خوب در مقابل شاهین توانستیم روند ناکامی هایمان را قطع کنیم، اظهار کرد: در بیشتر بازی های گذشته مستحق پیروزی بودیم ولی متاسفانه به حقمان نمیرسیدیم خدا را شکر امشب یکدل شدیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. خیلی عقب هستیم و برد امشب نمیتواند جبران امتیازهای از دست رفته مان باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند خوب ادامه دار باشد چون روزهای سختی را پشت سر گذاشته ایم. از آنهایی که در این چند هفته ناکامی پشتییان ما بوده اند تشکر میکنم، خیلی ها در این چند هفته اذیتمان کردند.

حدادی فر تصریح کرد: منصوریان فعلا که سکاندار ذوب است و تمام زحمت خود را میکشد و شبانه روز برای تیم زحمت میکشد. در چند سالی که در ذوب آهن هستم اینطوری ندیده بودم تیم با این بازی خوب و موقعیت سازی عالی از هشت بازی چهار امتیاز به خود اختصاص دهد.
حدادی فر با اشاره به اینکه این سه امتیاز خیلی برای ذوب آهن گره گشا خواهد بود، ادامه داد: جایگاه ذوب آهن اینجای جدول نیست چون تیم جوان و خیلی خوبیست ؛ در ادامه امیدوارم به حقمان برسیم. 
وی در رابطه با اتفاقات چند روز گذشته در تمرین تیم ذوب آهن، گفت: وقتی تسم نتیجه نگیرد این اتفاقات می افتد. هواداران حق دارند ولی اتفاق خاصی نیوفتاد صحبتی لفظی بین منصوریان و یک هوادار بود و با میانجیگری ختم به خیر شد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 395209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.