منصوریان: باید زود گل زدن را یاد بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای دفاع از نام ذوب آهن باید این روند را ادامه دهیم و از هفته بعد در بازی مقابل ماشین سازی با پیروزی برگردیم و بعد از تعطیلات استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری، اظهار کرد: به مجموعه ذوب آهن به خصوص دو معلول جسمی هوادار این تیم تبریک میگویم که ذوب آهن را با وجود نتایج گذشته تنها نگذاشتند و این برد به مدیرعامل ذوب آهن را تقدیم می کنم.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان ذوب آهن راضی ام چون نتیجه گرفتیم. البته هفته قبل مقابل پیکان بهتر بازی کرده بودیم. باید زود گل زدن را یاد بگیریم. شاهین هم تلاش کرد ولی آن ها ضربه اصلی را هفته قبل مقابل پرسپولیس خورده بودند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آینده ذوب آهن پس از این برد، گفت: در مبحث فنی باید همین کیفیت را حفظ کنیم؛ بازی مقابل پیکان بهترین روز من از لحاظ مالکیت بود. استرس زیادی در ساق پای بازیکنان بود و بعد از گل دوم بهتر شدیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: برای دفاع از نام ذوب آهن باید این روند را ادامه دهیم و از هفته بعد در بازی مقابل ماشین سازی با پیروزی برگردیم و بعد از تعطیلات استفاده کنیم.

منصوریان در خصوص تعویض دروازه بان این تیم خاطر نشان کرد: دروازه بان را تعویض کردیم؛ معراج اسماعیلی، گلر فیکس تیم امید است. خطرات شاهین سنگین نبود ولی معراج شرایط خوبی داشت. باید این سرمایه را حفظ کنیم و کمک کنیم از ریل خارج نشود.

وی در خصوص کیفیت بازی محمدرضا خلعتبری نیز گفت: این بازیکن را باید در زمین داشته باشیم علاوه بر این از سلامتی اش نیز باید مراقبت کنیم. در فوتبال ما مثل خلعتبری کم است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اضافه شدن سربازان به تیم گفت: هیچ سرمربی دوست ندارد بازیکنانش روی نمیکت باشد. کیفیت فنی مهدی پور خوب است. ما امتیازات زیادی از دست دادیم و اگر امروز ۱۵ امتیاز داشتیم دانیال اسماعیلی فر حتما به تیم‌ملی دعوت می شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهند و باید امتیاز بگیریم؛ از هواداران تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. امروز به ما آرامش دادند و باید دستمان با هوادار در دست هم باشند. هواداران ذوب آهن سابقه ۵۰ ساله دارند و از باشگاه خواستم در شهرستان هواداران کنارمان باشد.

وی در مورد چمن ورزشگاه های ذوب آهن تصریح کرد: چمن خوبی در فولادشهر و ورزشگاه ملت داریم و امسال دغدغه کیفیت چمن ورزشگاه ها را نداریم.

کد خبر 395196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.