سپاهان قدر مهره های خوب خود را نمی داند

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: فکر می کنم سپاهان از مهره های خوب خود استفاده نمی کند و زود قید آن ها را می زند که علاوه بر هندبال در فوتبال بانوان هم شاهد این موضوع بودیم.

اعظم قینانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه بازی با سپاهان اظهار کرد: هردو تیم اصفهانی هستند و من نایب رئیس این مجموعه که باعث افتخار است دو باشگاه قوی در اصفهان و جود دارد.  امسال تغییر و تحولاتی به وجود آمده که به نظر من نمی شود با هفت بازیکن روبروی ۲۳ بازیکن خوب بازی کرد. دروازبانی که گرفتیم به دلایلی جدا شد، دوتا از بازیکنان شاخص تیم را نداشتیم اما در کل از بازیکنانم راضی هستم.
وی با بیان اینکه سه روز است این تیم را بستیم، تصریح کرد: فقط به خاطر باشگاه ذوب آهن که پنجاه سال قدمت دارد به این تیم آمدم، بچه ها بدنسازی ویژه نداشتند، سه بازیکن اصلی تیم هفته آینده به ما ملحق می شوند که فکر می کنم با این شرایط بازی ایده آلی بود هرچند می توانستیم بهتر باشیم، امیدوارم در دور برگشت این نتیجه را جبران کنیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در خصوص جدایی از سپاهان، خاطر نشان کرد: دلیل خاصی نداشت، نتوانستم قرار داد مالی خود را با این باشگاه تمدید کنم برای همین جداشدم. فکر می کنم سپاهان از مهره های خوب خود استفاده نمی کند و زود قید آن ها را می زند که علاوه بر هندبال در فوتبال بانوان هم شاهد این موضوع بودیم. تغییر تحولات در همه باشگاه ها وجود دارد و من چون سابقه بازیکنی و مربی گری سپاهان را دارم خودم را بازنشسته این تیم می دانم.
قینانی اضافه کرد: اولین سالی است که وارد ذوب آهن شدم، ۲۳ سال در سپاهان بودم که یک ارثیه خیلی خوب برای این تیم به جا  گذاشتم.  از سال ۹۰ با خانوم حسینی و عطابخش این مجموعه را از صفر راه اندازی کردیم که به نظرم من افتخارات سپاهان برای ما هم هست زیرا هفت سال زحمت بازیکنان این تیم  را در رده سنی های مختلف کشیدیم.

کد خبر 395176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.