باشگاه سپاهان حامی خوبی برای هندبال بانوان است

سرمربی هندبال بانوان سپاهان گفت: باشگاه همکاری لازم را با ما داشته و آن چیزی که در شان بازیکنان در لیگ است را برای آن ها فراهم کرده است. جا دارد از مهندس تابش، پناهنده و خانوم حقانی تشکر کنم که حامی خوبی برای هندبال بانوان سپاهان هستند.

فاطمه محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: بازی برابری بود، ذوب آهن خوب بازی کرد. بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و توانستند نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. دفاع خوبی داشتیم، روی نقاط ضعف تیم کار می کنیم تا در بازی آینده با آمادگی بیشتری به میدان برویم.
وی با بیان اینکه سرمربی ذوب آهن هشت سال زحمت سپاهان را کشید و مدیر عالی بوده و هست، خاطر نشان کرد: قینانی با باشگاه سپاهان به توافق نرسید و به ذوب آهن پیوست و تیم هندبال بانوان این باشگاه را راه اندازی کرد، باشگاه سپاهان هم تصمیم گرفت من را به دلیل اینکه چند سال با سپاهان کارکردم به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص هدف گذاری این تیم، تصریح کرد: بازیکنان جوان را در کنار بازیکنان باتجربه قرار دادیم که در آینده این جوانان می توانند نتیجه خوبی در هندبال کسب کنند. 
محمد خانی با اشاره به اینکه باشگاه فولاد برای نونهالان، نوجوانان و جوانان استعدادیابی گذاشته است، تاکید کرد: سال جاری کادر جدیدی را به تیم های هندبال بانوان سپاهان در رده های مختلف اضافه کردیم که مربیان با سابقه ای هستند و می توانند تجربه خود را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند که من آینده خوبی را برای هندبال سپاهان و ایران می بینم.
وی در رابطه با حمایت های باشگاه سپاهان، گفت: باشگاه همکاری لازم را با ما داشته و آن چیزی که در شان بازیکنان در لیگ است را برای آن ها فراهم کرده است. جا دارد از مهندس تابش، پناهنده و خانوم حقانی تشکر کنم که حامی خوبی برای هندبال بانوان سپاهان هستند.

کد خبر 395172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.