مورینیو، محتمل‌ترین گزینه هدایت آرسنال

بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال منصوب شدن مورینیو به عنوان سرمربی آرسنال، دیلی‌میل مدعی شد آقای خاص از بیشترین شانس برای بدست آوردن این پست برخوردار است.

به گزارش ایمنا،  کسب نتایج دور از انتظار توسط آرسنال در فصل جاری باعث شده اونای امری، سرمربی این تیم به شدت تحت فشار قرار بگیرد. وجود اختلاف در رختکن این تیم و عملکردی که در ماه‌های اخیر نتوانسته مورد اقبال هواداران قرار بگیرد خروج امری از این باشگاه را به یک احتمال قابل توجه تبدیل کرده است.

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد که نشان می‌داد ژوزه مورینیو یکی از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی امری است ولی از برخی گزینه‌های دیگر از جمله مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس هم نام برده شده بود. اما حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شد که مورینیو گزینه اول آرسنالی‌ها برای جانشینی سرمربی اسپانیایی فعلی این تیم است.

مورینیوی ۵۶ساله که از ماه دسامبر بعد از اخراج از منچستریونایتد تا کنون بدون تیم است به دنبال پستی می‌گردد که به گفته خودش برای او مناسب باشد. آقای خاص اخیرا گفت که قصد دارد در فوتبال انگلیس موفقیت‌های بیشتری بدست بیاورد و این یکی از عواملی بود که شایعات درباره ورود او به آرسنال به عنوان سرمربی جدید این تیم قوت بگیرد.

اما یکی از نکاتی که باعث می‌شود سرمربی‌گری مورینیو در آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد سابقه رقابت جدی او با آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای توپچی‌ها است. زمانی که مورینیو هدایت باشگاههای انگلیسی چلسی و منچستریونایتد را به عهده داشت بارها با آرسن ونگر در دعواهای رسانه‌ای وارد شد و از این دو به عنوان دو رقیبی که قادر به تحمل هم نیستند یاد می‌شد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 395153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.