مسی رکورد رونالدو را شکاند/ رونالدو بچه ها را سورپرایز کرد

از اقدام جالب بارسایی ها برای بازگشت نیمار و سورپرایز جالب دختران پرتغالی تا مرگ جودکار برزیلی و نقره داغ شدن بلغارستان توسط فیفا مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* به نقل از سایت گل، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال وباشگاه یوونتوس ایتالیا در گفت‌وگو با یکی از رسانه های مطرح ایتالیایی درباره با دلیل پیشرفت چشمگیرش در دنیای فوتبال گفت. رونالدو در این خصوص  اظهار کرد: رقابت سالم  با لیونل مسی فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا در سال های اخیر باعث شده  روز به روز بیشتر تلاش  و آمادگی بالاتری را کسب کنم.

* بر اساس اعلام حساب رسمی توییترلیگ برتر فوتبال روسیه آرتم ژیوبا مهاجم تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر این رقابت‌ها انتخاب شد.
ژیوبا در حالی این جایزه را به دست آورد که هم تیمی ایرانی او یعنی سردار آزمون هم یکی از ۵ نامزد تصاحب این جایزه بود. از سوی دیگر سرگئی سماک سرمربی زنیت نیز از سوی هواداران و کارشناسان به عنوان بهترین مربی ماه اکتبر برگزیده شد.

* پیشکسوت جودوی برزیل در ۴۷ سالگی در نزدیکی سائوپائولو به قتل رسید. فدراسیون جودو برزیل اعلام کرد ماریو سابینو جونیور، جودوکار المپیکی این کشور در بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴، روز جمعه در نزدیکی سائوپائولو به ضرب گلوله کشته شد.

* دروازه بان کهنه کار یوونتوس قصد بازنشستگی ندارد و آماده تمدید قرارداد است. براساس گزارش توتو اسپورت ایتالیا، جان لوئیجی بوفون می‌خواهد همچنان در مستطیل سبز باقی بماند و تا ژوئن سال ۲۰۲۱ در یوونتوس بازی کند. طبق گفته این نشریه فاتح جام جهانی موضوع را جدی گرفته و یووه نیز آماده است به قرارداد جدیدی فکر کند.

* سایت GiveMeSport واقعیت تکان دهنده ای را درباره گرانادا  کشف و فاش  کرده است. کل صورتحساب دستمزد سالانه گرانادا یعنی ۳۵.۶ میلیون یورو (به دلیل مقررات لیگ، آن‌ها نمی‌توانند هزینه بیشتری بپردازند) برای پرداخت دستمزد لیونل مسی، که به تنهایی سالانه ۴۰ میلیون یورو در بارسلونا درآمد دارد، کافی نیست

* رسانه «theworldgame» استرالیا، در گزارشی که به بررسی ممنوعیت استخدام دروازه بان خارجی در لیگ این کشور پرداخته بود، از مرحوم ناصر حجازی دروازه بان سال‌های دور تیم ملی فوتبالکشورمان تمجید کرد.

* محسن محمد سیفی ملی پوش ووشو در بخش ساندا در گفت و گویی درباره مسابقات جهانی شانگ‌های چین اظهار کرد:چینی‌ها همه توان خود را به کار بردند که قهرمانی از ما پس بگیرند. شنیدم رقمی بالا برای برگزاری این مسابقات صرف کردند، اما در نهایت با وجود این همه سرمایه گذاری نتواستند در بخش ساندا قهرمان شوند.

* طبق دستور یوفا تیم ملی فوتبال بلغارستان به دلیل رفتار نژاد پرستانه هوادارانش در بازی برابر انگلیس در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۴ اکتبر، بازی خانگی بعدی خود را پشت درهای بسته انجام خواهد داد. علاوه بر این یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز برای دوره ۲ ساله برای بلغارستان در نظر گرفته شده است. اتحادیه فوتبال بلغارستان نیز به دلیل رفتار نژاد پرستانه هواداران و پرتاب اشیا ۷۵ هزار یورو جریمه شد

* در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و وایادولید سه شنبه شب گذشته به مصاف هم رفتند و در نهایت یاران مسی توانستند با نتیجه ۵ بر یک حریف را شکست دهند. لیونل مسی با دبل مقابل وایادولید، در تعداد گل‌های باشگاهی کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت.
مسی: ۶۹۵ بازی/ ۶۰۸ گل؛ رونالدو: ۸۱۳ بازی/ ۶۰۶ گل

* پس از وقوع آتش سوزی گسترده در بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا بسیاری از اهالی  این ایالت خانه هایشان را ترک کردند. در این میان ستاره مطرح لیگ بسکتبال آمریکایکی از افرادی بود که به ناچار خانه اش را ترک کرد. لبرون جیمز بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز  در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد نوشت به دلیل آتش سوزی گسترده مجبور به ترک خانه اش شده و  اکنون به دنبال مکانی برای اسکان خانواده اش می‌گردد.

* شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دعوت بن سلمان ولیعهد سعودی‌ها به این کشور فراخوانده شد. اگر چه این دعوت در قالب روابط بهتر عربستان بافوتبال آسیا و ایجاد راهکارهای جدید برای پیشرفت فوتبال آسیا عنوان شده، اما واضح است که ماجرای لیگ قهرمانان آسیا در دور جدید و فینال لیگ قهرمانان دور فعلی از موضوعات مهم این دیدار است.

* رونالدوستاره پرتغالی فوتبال جهان با ارسال هدیه‌ای جالب به اعضای تیم بانوان زیر ۱۷ سال پرتغال سعی کرد آن‌ها را برای موفقیت و دسترسی به رویاهایشان تشویق کند. رونالدو در روزهای اخیر با ارسال کفش‌های ویژه برای بانوان فوتبالیست کشورش برای آن ها آرزوی موفقیت کرد

* جرارد پیکه فاش کرد که بازیکنان بارسلونا برای کمک به این باشگاه جهت بازگرداندن نیمار، بازیکن PSG که در تابستان سال ۲۰۱۷ نوکمپ را ترک کرده، پیشنهاد هماهنگی را ارائه کرده‌اند. آنچه به رئیس گفتیم این بود که ما می‌توانیم قراردادهای خود را تغییر دهیم، زیرا می‌دانستیم یک مسئله «فیرپلی مالی» وجود دارد؛ بنابراین ما به رئیس گفتیم این بود که ما می‌توانیم قراردادهای خود را تغییر دهیم، زیرا می‌دانستیم یک مسئله «فیرپلی مالی» وجود دارد؛ بنابراین ما به رئیس گفتیم، به جای اینکه در سال اول پولی بگیریم، می‌توانیم آن را در سال دوم، سوم یا چهارم کسب کنیم.

کد خبر 395148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.