هایپر بازی خوبی را به نمایش گذاشت

سرمربی هایپر شاهین شهر گفت: اگر تعطیلات لیگ کمتر بود تیم ما می‌توانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد. تیم ما چندین اشتباه فردی انجام داد که همین باعث شد که گلی به ثمر نرسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مهدی مصطفوی پس از شکست ۶ بر ۲ تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تقابل دربی اصفهان بود ولی برای تیم یک بازی معمولی بود و تیم ما توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: تیم ما نیم فصل خوبی نداشت و مشکلات داخلی زیادی در تیم وجود داشت و این مشکلات باعث شد بازیکنان تیم ما به درستی تمرین نکنند.
سرمربی تیم هایپر شاهین شهر افزود: اگر تعطیلات لیگ کمتر بود تیم ما می‌توانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد. تیم ما چندین اشتباه فردی انجام داد که همین باعث شد که گلی به ثمر نرسد.
مصطفوی با اشاره به اینکه از بازی بازیکنان تیم راضی هستم ادامه داد: تیم گیتی پسند از نظر تجربه و سبک بازی از تیم ما برتر بود، ما بازی را واگذار کردیم اما سرمان بالا بود.
وی اضافه کرد: هایپر بازی خوبی را به نمایش گذاشت و چندین بار دروازه گیتی پسند را تهدید کرد اما در اواخر بازی توان بازیکنان ما کم شد و نتوانستیم توپی را وارد دروازه گیتی بکنیم.

کد خبر 395122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.