۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
شکست سنگین ذوب آهن  در خانه

 ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال آقایان  شکست خورد. 

 
به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه_۹ آبان ماه_ تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم مهرام تهران رفت که این بازی با نتیجه ۸۱_ ۵۳  به پایان رسید. 
 
کوارتر اول:  هردو تیم بازی را باقدرت شروع کردند مهرام  تیم قوی تر نسبت به ذوب آهن نشان داد و نخستین امتیاز را کسب کرد. ذوب آهن پا به پای مهرام امتیاز گیری کرد اما باتوجه به توپ های سه امتیازی که بازیکنان با تجربه مهرام می زدند از این تیم عقب افتاد و کوارتر اول را با نتیجه ۲۰_۱۵به مهرام واگذار کرد. 
 
 
کوارتر دوم: ذوب آهن دقایق اول کوارتر دوم را بهتر از مهرام بازی کرد و توانست تا حدودی گل های خورده را جبران کند اما باز مهرام بازی را در دست گرفت و با پرتاب های سه امتیازی از ذوب آهن پیشی گرفت. بازیکنان ذوب آهن در زدن پرتاب های آزاد دقت لازم را نداشتند که از این امتیازات بهره لازم را نبردند. در این کوارتر صمد نیکخواه به دلیل بحث با داور از زمین بازی بیرون کشیده شد تا درنهایت این کوارتر با نتیجه ۳۵_۲۹ به نفع مهرام به پایان برسد. 
 
کوارتر سوم: مهرام موفق شد اولین امتیاز این کوارتر را کسب کند اما در رفت و برگشت های بعدی ذوب  امتیاز گیری می کند و موفق می شود بازی را به ۳۷_۳۴ بکشاند. مهرام از تجربه بازیکنان خود در این دقایق استفاده می کند و با دفاع و حمله بهتر نسبت به ذوب آهن بازهم اختلاف امتیاز را زیاد می کند. بازی به خاطر درگیری های لفظی هواداران ذوب آهن با داور متوقف می شود که بعد از چند دقیقه بازی مجددا شروع می شود. این کوارتر با نتیجه ۵۴_۴۵ به سود مهرام به پایان می رسد. 
 
کوارتر چهارم: بازیکن ذوب آهن یک توپ ربایی انجام می دهد اما نمی تواند این توپ را تبدیل به گل کند و در برگشت بازیکنان مهرام بایک شوت سه امتیازی خود را پیش می اندازند. باتوجه به امتیاز گیری پی در پی مهرام ذوب آهن روحیه خود را از دست داده و تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام نمی دهد. این بازی با درخشش تیم مهرام و بانتیجه ۸۱_ ۵۳  به اتمام می رسد.

کد خبر 395118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.