تفاوت ذوب آهن و مهرام در بازیکنانشان بود

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: فقط به خاطر بازیکنانم بود که این بازی را پیروز شدیم و فکر می کنم تفاوت دوتیم مهرام و ذوب آهن بازیکنان آن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی هاشمی پس از برد مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته اول لیگ را داشتیم که بازی برای همه تیم ها سخت بود. نیمه اول  ذوب آهن مارا اذیت کرد اما فکر می کنم بازیکنان ما بهتر بودند و با تجربه ای که داشتند توانستند بازی را در دست بگیرند. ذوب آهن تیم شایسته ای است که اگر بازیکنان بهتری داشت تیم مارا شکست می داد.
وی ادامه داد: مهرام به جز مدعی قهرمانی بودن به چیزی فکر نمی کند اما اینکه در ادامه راه چه اتفاقی رخ دهد، کسی اطلاعی ندارد.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام با بیان اینکه در رابطه با داوری نظری نمی دهم، خاطرنشان کرد: تماشاچی شور و اشتیاق دارد و که باید از اتفاقاتی که در رابطه با آن ها می افتد بگذریم زیرا اگر بخواهیم یاد آوری کنیم به نفع بسکتبال نیست، این ها جزئی از زیبایی های ورزش است.
هاشمی در خصوص تجربه بازیکنان مهرام، تصریح کرد: فقط به خاطر بازیکنانم بود که این بازی را پیروز شدیم و فکر می کنم تفاوت دوتیم مهرام و ذوب آهن بازیکنان آن هستند.
وی در رابطه با اینکه آیا وضعیت ذوب آهن بهتر می شود یا خیر، تاکید کرد: باید دید در اختیار تیم چه چیز هایی قرار دادند بعد باتوجه به آن ها از تیم انتظار داشته باشند.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: ذوب آهن در شهر معتبری است، قهرمانی های زیادی داشته  و پول دارد که  فکر می کنم این تیم در شان نام ذوب آهن نیست و باید حمایت بیشتری صورت می گرفت. مربی خوبی در اختیار گرفتند که باید آن را حمایت کنند اما به نظر من اگر بخواهند با این روش پیش بروند اتفاقات خوبی برای آن ها نخواهد افتاد.
 

کد خبر 395117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.