هایپر شش تایی شد/ فالکون با جان و دل جنگید

گیتی پسند موفق شد با شش گل هـایپر شهر را شکست دهد و سه امتیاز را به حساب خود واریز کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال مدعی گیتی پسند  در جریان هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز –پنجشنبه ۹ آبانماه - در سالن تختی شاهین شهر از ساعت ۱۷ میهمان تیم هایپرشهرشاهین شهر بود؛ که این دیدار با نتیجه به پایان رسید.
دیدار تیم‌های هایپرشهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان 
سالن تختی شاهین شهر 
تماشاگران: ۱۵۰۰ نفر
تیم داوری: حسین محمدنژاد، کاظم مرادی، مرتضی شعبانی و مصطفی زینی به عنوان تیم داوری و عباس دهقانپور به عنوان ناظر
هایپرشهر شاهین شهر: مجید کیانی- سعید افشاری – محمد نوید بخش – رضا آبگون- علیرضا صدیقی- احسان فیروزپور- کامبیز گمرکی- مهرداد جابری- حسین قپانچی - علی رمضانپور- ابراهیم حسینی – بلال اسماعیل پور 
 سرمربی : مهدی مصطفوی نژاد

گیتی‌پسند اصفهان: محمد کشاورز- سعید احمد عباسی- مرتضی عزتی – حسین فهیمی- حسین عظیمی – پیمان حفیظی – محمد حسین درخشانی مهر- الکس فالکون- مهدی مهدی خانی – مسعود یوسف – محمد بیاتی – سجاد موسوی
سرمربی :  حمید بیغم

اخطار:
هایپرشهر شاهین شهر:
گیتی‌پسند اصفهان: مرتضی عزتی ( دقیقه ۱۹)

گلزنان:
هایپرشهر شاهین شهر: کامبیز گمرکی ( دقیقه ۱۹) ( دقیقه ۲۰ ) بلال اسماعیل پور (دقیقه٣٩)
گیتی‌پسند اصفهان: سعید احمد عباسی ( دقیقه ۱) ( دقیقه ۱۲) ( دقیقه ۲۰) ( دقیقه ٣٥) - مهدی مهدی خانی (دقیقه ٣٠) پیمان حفیظی ( دقیقه ٣٩)

 دقایق حساس: 
دقیقه ۱- بر روی یک غافلگیری و پاس گل حسین عزتی، سعید احمد عباسی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک بغل پای ساده دروازه نوید بخش را باز کرد.
دقیقه ۴- حرکت انفرادی و زیبای مرتضی عزتی با واکنش نوید بخش روبرو شد و نتیجه ای برای گیتی پسندی ها نداشت.
دقیقه ۱۰- اولین موقعیت خطرناک هایپر شهر توسط ابرهیم حسینی بر روی یک حرکت تیمی زیبا بروی دروازه فالکون انجام شد اما سوپر واکنش فالکون توپ را راهی اوت کرد.
دقیقه ۱۲- پاس زیبای محمد کشاورز به سعید احمد عباسی باعث شد تا احمد عباسی با یک شوت سرکش از پشت محوطه ۱۸ قدم برای دومین مرتبه دروازه نوید بخش را باز کرد.
دقیقه ۱۷- سوپر واکنش فالکون موقعیت تک به تک را از سعید افشاری گرفت تا دروازه اش بسته بماند ولی در ادامه هایپری ها باز دست بردار نبودند اما فالکون با جان و دل از دروازه اش حراست میکرد.
دقیقه ۱۹- تشنج به بینهایت رسید خطای محرز مرتضی عزتی بر روی بازیکن هایپر شهر باعث شد تا یک پنالتی نقطه دوم نصیب هایپر شهر شود و همین ضربه پنالتی با شوت محکم کامبیز گمرکی وارد دروازه فالکون شد تا اختلاف به یک گل برسد.
دقیقه ۲۰- در ادامه تشنجات بازی یک ضربه پنالتی دیگر نصیب هایپر شهر شد و باز کامبیز گمرکی دروازه فالکون را باز کرد تا بازی به تساوی کشانده شود.
دقیقه ۲۰- با فاصله چند ثانیه از گل تساوی هایپر  سعید احمد عباسی با یک حرکت انفرادی زیبا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و به زیبایی هرچه تمامتر دروازه نوید بخش را برای بار سوم باز کرد.
دقیقه ٢٥- هایپر شهریها با حملات متعدد درصدد باز کردن دروازه فالکون بودند اما شانس یارشان نبود تا هرچه میزدند به در بسته بخورد.
دقیقه ٣٠- حرکت تیمی گیتی پسند را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهدی خانی با یک بعل پای ساده دروازه نوید بخش را برای چهارمین با گشود.
دقیقه ٣٤- بی دقتی ابراهیم حسینی و از طرفی ذکاوت فالکون یک توپ خطرناک را راهی اوت کرد.
دقیقه ٣٥ - سعید احمد عباسی با یک شوت از پشت محوطه جریمه تیر نهایی را بر پیکر بی جان هایپرشهر وارد آورد تا پوکر خود را در این دیدار کامل کند.
دقیقه ٣٩- در زمانی که هایپر شهر پاور پلی کرده بود پیمان حفیظی با یک شوت زیبا از میانه زمین دروازه نوید بخش را باز کرد اما هایپری ها در شروع مجدد موفق شدند با یک کار تیمی بلال اسماعیلی پور را در موقعیت گلزنی قرار دهند تا اسماعیل پور سومین گل هایپر را به ثمر برساند.

حواشی: 
تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا، فابریزیو دبیر کمیته فوتسال ایتالیا و مدرس جهانی فوتسال و همچنین نمایندگان فوتسال آسیا بیگز و عبدالعزیز کافه به همراه ریاست و دبیر کمیته فوتسال ایران مهمانان ویژه شهرآورد فوتسال اصفهان بودند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
در عین تعجب و ناباوری شهرآورد فوتسالی اصفهان پخش زنده نداشت.
بدلیل پرتاب اشیا از جایگاه تیم میزبان به داخل زمین شهرآورد فوتسالی اصفهان برای دقایقی قطع شد.
شکستن دندان ابراهیم حسینی موجب شد تا بازی تا بازی برای دقایقی در شروع نیمه دوم به تعویق بیوفتد.

کد خبر 395115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.